زمان انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ -

برگزاری جلسه کمیته بررسی و مبارزه با تخلفات فرهنگی شهرستان نور

نخستین جلسه کمیته مبارزه با تخلفات فرهنگی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، نماینده دادگستری شهرستان و مدیریت پلیس فتا در محل فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان نور برگزار شد.

 

به گزارش اسلام فیضی خبرنگار سرای نور، نخستین جلسه کمیته مبارزه با تخلفات فرهنگی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، نماینده دادگستری شهرستان و مدیریت پلیس فتا در محل فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان نور برگزار شد.

 

حفظ و رعایت قوانین از سوی مدیران اماکن فرهنگی از جمله ویدئوکلوپ‌ها ومراکز عرضه بازی‌های رایانه‌ای  از مصوبات این جلسه بود.

 

اعضای جلسه حمایت همه جانبه از این اقشار در حوزه‌های مختلف و هم چنین تشویق و حمایت از تولیدکنندگان آثار و بازی‌های رایانه‌ای ایرانی با اهدای تسهیلات ویژه را ضروری نام بردند.

 

در این جلسه مقررشد اعضای ستاد بر اماکن و مراکز نامبرده بازدید و نظارت مستمر ماهانه داشته باشند و متقاضیان دریافت پروانه فعالیت بازی‌های رایانه‌ای قبل از هر اقدام باید از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی احراز هویت شوند.

در این جلسه مقرر شد مکان فعالیت بازی‌های یارانه‌ای باید دارای ویژگی مکان‌های فرهنگی، در دسترس عموم و مورد تأیید اداره اماکن و اصناف باشد.

گفتنی است در سال جدید نخستین جلسه کمیته بررسی و مبارزه با تخلفات فرهنگی در استان مازندران در شهرستان نور بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ مرداد, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو