زمان انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ -

همزمان با هفته دولت:

پروژه‌های برق بخش جمستان با اعتبار ۳ میلیارد تومان افتتاح شد

مدیر توزیع برق شهرستان نور گفت: پروژه‌های هفته دولت در مجموع 17 هزار متر کابل خود نگه دار( تعویض سیم به کابل) و نصب 10 دستگاه ترانس و دیگر پروژه‌ها است که حدود سه میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،در دومین روز هفته دولت پروژه‌های برق بخش  چمستان شهرستان نور با حضور فرماندار، مدیر توزیع برق شهرستان نور، بخشدار چمستان، معاون فرماندار و مسئولان شهرستان نور افتتاح شد

.

 

علی شادمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و ایام سوگواری سردار شهیدان اظهارکرد: انرژی بخش بسیار مهمی است که همه سیستم‌های ارتباطی، نیازهای خانگی، به جریان افتادن چرخ تولید، صنعت و … به نحوی متصل و معطوف به اقدامات و خدمات برق رسانی است.

فرماندار نور با قدردانی از مدیر توزیع برق شهرستان نور و همکارانشان خاطرنشان کرد: قطعاً می‌دانیم که در یک شرایط آب و هوایی به ویژه زمستان کار خدمات رسانی برق بسیار سخت و دشوار است.

این مسئول با اشاره به شرایط سخت مالی دولت یادآورشد : از این شرایط سخت عبور می‌کنیم و خفت و خواری که برای دشمنان و آمریکایی‌ها به وجود آمده دوچندان خواهد شد و سرافرازی برای ملتی است که روی آرمان‌هایش پا فشاری می‌کند.

وی در پایان از بخشدار چمستان که هدایت و جهت دهی دهیاران و همکارانش را مستمر و به خوبی انجام می‌دهد قدردانی کرد.

علی اکبر ترخان با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان با اشاره به پروژه‌های برق شهرستان نور در هفته دولت اظهارکرد: پروژه هفته دولت شامل نصب ترانس، برطرف کردن ضعف ولتاژ، تبدیل سیم به کابل، چاه‌های محوری و تأمین برق متقاضیان جدید است.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص یک پروژه با حضور مسئولان و اصحاب رسانه افتتاح شد.

مدیر توزیع برق شهرستان نور خاطرنشان کرد: پروژه تعویض سیم به کابل در روستای تسبیح کلا  بودبه طول و متراژ ۳ هزار و ۷۰۰ متر با همکاری و مشارکت دهیاری و شورای اسلامی این روستا به اتمام رسید.

این مسئول در خصوص طرح هادی روستا، جایگذاری تیرهای برق و هزینه اجرای آن در تسبیح‌کلا اظهارکرد: این پروژه با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید که دهیاری و شورای اسلامی تسبیح کلا هزینه آن را بر عهده گرفت.

ترخان افزود: پروژه‌های هفته دولت در مجموع ۱۷ هزار متر کابل خود نگه دار( تعویض سیم به کابل) و نصب ۱۰ دستگاه ترانس و دیگر پروژه‌ها است که حدود سه میلیارد تومان هزینه شد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو