زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ -

کلنگ ساخت دبستان ۶ کلاسه شهید کلانتری زده شد

آیت دیوسالار در این آئین گفت: آموزشگاه 6 کلاسه با زیر بنای 800 متر مربع در زمینی به مساحت 2160 متر مربع با مشارکت خیرمدرسه ساز حاج مجید محمودی احداث می شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،صبح امروز همزمان با هفته دولت در مراسمی با حضور دکتر شادمان فرماندار ، حجت الاسلام احمدی امام جمعه، دیوسالار مدیر آموزش و پرورش نور، حاج آقا خطیبی رییس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی ازمسئولین شهرستانی ،کلنگ ساخت دبستان ۶ کلاسه شهید کلانتری به زمین زده شد.

حجت الاسلام احمدی با در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان افزود: مدرسه سازی ذخیره‌ای ارزشمند برای آخرت بوده و باقیات و صالحات برای این خیر گرانقدر است که با این اقدام خود موجب رضایتمندی خالق هستی و مردم شهرستان شده است.

امام جمعه نوردر این مراسم نیز گفت: خیرین مدرسه ساز، معماران فرهنگی جامعه و مروجان نیک اندیشی هستند که برای رسیدن به توسعه همه جانبه کشور باید از آموزش وپرورش با کیفیت برخوردار شویم.

وی مشارکت خیرین در ساخت مدارس را ارتقای فرهنگی جامعه دانست وگفت:مشارکت در ساخت مدرسه از کارهای ماندگاری است که اجر و پاداش آن حتی بعد از مرگ انسان نیز ادامه دارد.

شادمان فرماندار شهرستان نور، در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سید و سرور شهیدان امام حسین (ع) افزود :طبق فرمایش مقام معظم رهبری،تلاش در راه مدرسه سازی خود تلاشی مقدس است.

وی در این مراسم گفت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

فرماندار نور افزود:‌ باتوجه به کمبود اعتبارات در بخش دولتی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش، احداث مدارس جدید یکی از دغدغه های مسوولان است ولی خیران گرامی با پیشقدم شدن در این حوزه کمک بسیار مهمی به حوزه آموزشی کشور می‌کنند.

دیوسالار ضمن تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان و تقدیر از خیر مدرسه ساز ابرازنمود: باید روحیه مشارکت پذیری در تامین زیرساخت های تعلیم و تربیت نهادینه شود .

مدیر آموزش و پرورش نور خاطر نشان کرد: مدرسه سازی، مشارکت در سرمایه های فکری و فرهنگی جامعه است و اگر امروز شاهد توسعه در عرصه های علمی هستیم بخشی از آن به برکت وجود خیرین مدرسه ساز است.

وی بر لزوم تلاش خیران برای رفع کمبود فضاهای آموزشی نور با آمار دانش آموزی ۱۳۰۰۰ نفری تاکید نمود و بیان داشت : خیران مدرسه ساز با تلاش در گسترش فضاهای آموزشی ، زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم می کنند.

آیت دیوسالار با تاکید بر این که خیرین مدرسه ساز نقش عمده‌ای که در اعتلای علم و دانش دارند گفت: احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید کلانتری نور هزینه ای بالغ بر۲ میلیارد تومان در پی دارد که با مشارکت خیر گرانقدر و اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو