زمان انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ -

همزمان با هفته دولت:

افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی تیرکده علیا بخش مرکزی شهرستان نور

دهیار روستای تیرکده علیا از مهمترین اقدامات دهیاری و شورای اسلامی روستا را خرید ساختمان و زمین برای دهیاری،آسفالت کلیه کوچه‌های داخل طرح هادی روستا،روکش آسفالت خیابان‌های ساحل و ترنج به طول ۱/۵کیلومتر،نصب دوربین‌های مدار بسته پایش تصویری سطح روستا نام برد.

 

باحضورامام جمعه نور، فرماندار شهرستان،بخشدار مرکزی،دهیار وشورای اسلامی و مسئولان شهرستان نور پروژه آسفالت راه روستایی تیرکده علیا بخش مرکزی شهرستان نور افتتاح شد.

 

فرماندار نوربا قدردانی از دهیاری و شورای اسلامی روستای تیرکده علیا اظهارکرد: نهضت آسفالت در شهرستان بسیار چشمگیر است و تا کنون ۲۰۰ کیلومتر انجام شد.

 

دهیار روستای تیرکده علیا با بیان اینکه این پروژه به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و عرض موجود۵٫۵ضخامت چهار سانتیمترآسفالت اجراشد، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

 

بابک کریم تصریح کرد: مساحت روستای تیرکده ۱۱۰ هکتار،محدوده مسکونی روستا داخل طرح هادی ۲۱ هکتار،دارای ساختمان و آبنیه خارج از طرح هادی ۲۹ هکتار،محدوده کشاورزی روستا ۶۰ هکتار است.

 

 

کریم افزود: روستای تیرکده علیا دارای ۱۵۵ خانوار و ۵۵۰ نفر جمعیت بومی و ۲۵۰ خانوار غیر بومی هستند.

 

این مسئول بیان کرد:اهالی روستا در مشاغل کشاورزی،استادکاری مربوط به ساختمان از قبیل بنایی،سنگ کاری و غیره و بخشی دیگر هم در مشاغل دولتی مشغول به فعالیت و امرار معاش هستند.

 

دهیار روستای تیرکده علیا خاطرنشان کرد: مهمترین مشکلات روستای تیرکده علیا مربوط به طرح هادی روستا است که طرح هادی مصوب و ابلاغی از استان بیش از ۶۰٪ از محدوده مسکونی روستا علی رغم داشتن اسناد و مدارک معتبر _سابقه سکونت بیش از ۵۰ سال از طرح هادی خارج شده و با توجه به اعتراض صورت گرفته از سوی دهیاری و شورای اسلامی از سال ۹۶ تا بحال با اینکه اسناد ارائه شده مورد تایید بخشداری، اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و استان نیز می‌باشد.

 

وی در ادامه افزود: پاسخی از سوی اداره امور اراضی استان در رابطه با اعتراض صورت گرفته در این رابطه داده نشده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ مجددا بعد از حضور دکتر شادمان فرماندار نور درخواست مساعدت در این رابطه ارائه شد و نامه‌ای از سوی فرمانداری شهرستان به امور اراضی شهرستان ارسال شد که تا به این لحظه از آن اداره به فرمانداری پاسخ داده نشده و این طرح هادی مصوب باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای دهیاری و اهالی ولایتمدار و شهید پرور تیرکده علیا به وجود آورد

 

دهیار روستای تیرکده علیا از مهمترین اقدامات دهیاری و شورای اسلامی روستا را خرید ساختمان و زمین برای دهیاری،آسفالت کلیه کوچه‌های داخل طرح هادی روستا،روکش آسفالت خیابان‌های ساحل و ترنج به طول ۱/۵کیلومتر،نصب دوربین‌های مدار بسته پایش تصویری سطح روستا نام برد و افزود:در خصوص خیابان چای باغ در آستانه عقد قرارداد برای اجرای روکش آسفالت هستیم که حدود یک ماه آینده انجام خواهد شد.

گفتنی ست، نجی الله کاویانپور رئیس شورا، نادر کاویانپور نائب رئیس، رمضان رحیمی منشی،بابک کریم به عنوان دهیار روستای تیرکده علیا بخش مرکزی شهرستان نور مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو