زمان انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ -

در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس عنوان شد؛

آمریکا هیچ وقتی به این اندازه خوار و ذلیل نشده بود+تصاویر

فرماندار شهرستان نور گفت: دنیا معادلاتش به هم پاشید و هیچ زمان آمریکا به این اندازه خوار و ذلیل نشده بود،قطعاً آینده درخشان برای کشور رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با حضور امام جمعه نور، ایزدشهر، فرماندهی سپاه ناحیه نور، فرماندار شهرستان، مسئولان شهرستان و نیروهای نظامی، انتظامی، خانواده شهدا و … در سالن پیامبراعظم(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد.

 

علی شادمان فرماندار شهرستان نور در مراسم تجلیل از پشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: راهی که هشت سال در دفاع مقدس پیمودید درس بزرگی به جا مانده که ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن نیافتد و مهمتر از آن به کسانی که دنبال نابودی انقلاب بودند اجازه ندادید ذره ای از مجد و عظمت این نظام کم کنند.

وی گفت: قطعاً آیندگان قدر و منزلت شما را در قالب داستان‌ها و فیلم‌ها و هنر به نمایش می‌گذارند و شاید یک قرن زمان بگذرد تا از دل جنگ و دفاع هشت ساله هنرهایی که شما آفریدید، آیندگان به عنوان یک معدن پربها و گرانسنگ برای حفظ اعتقادات و کشورشان از آن بهره ببرند.

 

فرماندار نور با اشاره به پاشیدگی و خوارشدن آمریکا یادآورشد: دنیا معادلاتش به هم پاشید و هیچ زمان آمریکا به این اندازه خوار و ذلیل نشده بود.

این مسئول با اشاره به رد امریکا از سوی ۱۳ عضو شورای امنیت اظهارکرد: امروز چین و روسیه با ما همخوانی می‌کنند و هیچ زمان گفتمان جهان عیار در برابر امریکا به این صورت اتفاق نیفتاد و این غیر از ایثارگری و مقاومت، شجاعت و بستر سازی شما رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیست که دشمن را ذلیل کرده است.

شادمان با اشاره به فشار اقتصادی و تحریم‌های دشمنان علیه ایران تصریح کرد: دشمن به دنبال چالش‌های سنگین برای کشور بود اما به برکت خون شهدا، ایثارگران، آه مادران، خواهران و برادران شهدا جمهوری اسلامی ایران هر روز عزیزتر و دشمن ذلیل و خوارتر است و قطعاً آینده درخشان برای کشور رقم خواهد خورد.

سید نعمت اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز در این مراسم اظهارکرد: ما افتخار می‌کنیم که جزء میراث داران رزمندگان دفاع مقدس هستیم و همه زندگی و امورات ما برگرفته از تلاش‌های مجاهدانه ایثارگران است.

 

 

وی با اشاره به پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس و چهار دهه انقلاب مرهون زحمات و ایثارگری‌های شماست که امروز تمامی مظلومین جهان با تداعی روش، ایدئولوژی و منش زندگی شما خط مشی گرفتند و در مقابل استکبار مبارزه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به الگو برداری پاسداران لبنانی که تداعی از عملکرد هشت سال دفاع مقدس و چهار دهه مبارزه رزمندگان است، تصریح کرد: رزمنده‌ای که در جنگ پاهای خود را به دوشکا می‌بندد و با تأسی از مولای خود به دشمن پشت نمی‌کند امروز افتخار می‌کنیم که چهار دهه انقلاب را با سربلندی پشت سر گذاشتیم.

گفتنی است در پایان مراسم مسئولان و شرکت کنندگان گلزار شهدای نور را غبارروبی کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مهر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو