زمان انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ -

پس از انتقادات مطرح شد؛

تدبیر کمیته المپیک برای لباس‌های جنجالی/ناکامی قبل از شروع المپیک

پس از آنکه انتقادات از البسه کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی‌های المپیک به اوج خود رسید، مسئولان اعزام کننده در این فکر هستند تا با ترکیبی از البسه خبرساز موضوع را سروسامان دهند

به گزارش سرای نور؛ مراسم رونمایی از البسه کاروان ورزش ایران برای حضور در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک در شرایطی صبح روز شنبه و در فاصله کمتر از یک هفته تا اعزام نخستین گروه به برزیل برگزار شد که کمتر کسی پیش بینی می کرد کیفیت و طراحی لباس ها به گونه ای باشد که با موجی از انتقادات مواجه شود.

با این حال پس از این مراسم سیلی از هجمه ها و انتقادات نسبت به طراحی لباس ها در فضای مجازی و رسانه های رسمی بوجود آمد که تقریبا تمامی علاقمندان به ورزش از این طراحی و کج سلیقگی در «ست کردن» انتقاد کردند.

مسئولان کمیته المپیک که تصور چنین هجمه ای را نمی کردند بلافاصله تلاش هایشان را برای پیدا کردن راه حل جدیدی آغاز کردند تا شاید بتوانند از یک آبروریزی در میادین بین المللی جلوگیری کنند. اما فرصت کم تا زمان اعزام کاروان ایران عملا دست و بال آنها را بسته است.

با این حال آنها در تلاش هستند تا در تدبیر جدید خود یا پیراهن آجری را از البسه رسمی آقایان تغییر رنگ دهند و یا اینکه برای مراسم رژه از پیراهن های ورزشی و و شلوار گرمکن استفاده کنند.

مسئولان کاروان ایران اما به واسطه کمبود زمان هیچ چاره ای جز پوشیدن همین البسه ندارند و تلاش می کنند با ست کردن البسه مختلف یک لباس آبرومند برای مراسم افتتاحیه را در نظر بگیرند. آنچه مسلم است کاروان ورزش ایران قبل از شروع المپیک اولین ناکامی را تجربه کرد تا از نظر روحی ورزشکاران کشورمان در سطح بالایی قرار نداشته باشند.

این اتفاق سالهاست برای ورزشکاران ایران در عرصه های بین المللی رخ می دهد و با وجود توصیه ها و انتقاداتی که رسانه ها در این مورد داشته اند اما بازهم کاروان ورزش ایران از این سوراخ گزیده شد و به نظر می رسد از هم اکنون باید منتظر انتقادات و کنایه های رسانه های بیگانه در روز افتتاحیه المپیک بود.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲ مرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو