زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ -

رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد

جریمه کرونایی ۲۵۰۰ خودرو در جاده‌های مازندران/محدودیت‌های شدید در تردد‌ها همچنان ادامه دارد

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: 2 هزار و 500 خودرو طی شبانه روز گذشته به دلیل تردد در شرایط کرونایی در جاده‌های استان جریمه شدند.

گزارش خبرنگار سرای نور،علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به حجم سنگین ترافیک در جاده‌های ارتباطی مازندران اظهار کرد: از دیروز تاکنون خودرو‌های زیادی با مجوز‌های مختلف تقاضای ورود به مازندران داشتند که با ممانعت عوامل پلیس راه روبرو شدند و ۲۵۰۰ خودرو  جریمه شدند

.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، اعمال محدودیت‌های شدید در تردد‌ها همچنان ادامه دارد بنابراین هموطنان از سفر به مازندران خودداری کنند، زیرا همراه با جریمه‌های سنگین، ساعت‌ها در ترافیک خواهند ماند.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به وضعیت آب و هوایی در محور‌های کوهستانی، درباره خطر ریزش سنگ و کوه در این جاده‌ها هشدار داد.

این مسئول با بیان اینکه افزایش دمای هوا احتمال سقوط بهمن و ریزش در محورهای مازندران را بالا برد، اضافه کرد:  تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای استان مازندران است.

قدمی اظهار کرد: در عصر چهارشنبه شاهد آمد و شد خودروها در مسیرهای ولی‌آباد کندوان، پلور هراز و پل‌سفید سوادکوه  بودیم که این مسئله ترافیک سنگینی را ایجاد کرده است.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو