زمان انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ -

فرماندار شهرستان نور

بهره‌مندی مردم شهرستان نور از ۹۷ پروژه عمرانی در جشن انقلاب

فرماندار شهرستان نور گفت: 97 پروژه به ارزش 467 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری و 9 پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

علی شادمان در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان که مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در چهاردهه گذشته افتخارات زیادی را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، دفاعی، اجتماعی، علمی و … کسب کرد و امروز با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان در حوزه مواد غذایی که وابسته واردات بودیم به کشورهای مختلف صادرات داریم.

 


شادمان، افزود: دولت با وجود همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم توانست در ۵ سال قیمت دلار را تقریبا ثابت نگه‌ دارد اما در سه ساله اخیر با شدیدترین تحریم‌ها شاهد مشکلات و سختی‌های زیادی برای مردم هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی، بازدارندگی، امنیتی قدرتمند هستیم، تصریح کرد: عزتی که امروز جمهوری اسلامی در مجامع بین‌الملل دارد مرهون انقلاب است و دیدیم ۱۳ عضو سازمان ملل که در بیشتر موارد با آمریکا همراه بودند در مقابل او می‌ایستند.

این مسئول به برخی خدمات یکسال گذشته در شهرستان نور اشاره کرد و افزود: استادیوم ورزشی، مجتمع تجاری نگین، میدان بار که برخی از سه دهه قبل و برخی حدود ۱۵ سال بلا تکلیف بود به نتیجه رسید.
فرماندار شهرستان نور به اقدامات مبارزه با کرونا اشاره و تصریح کرد: نخستین شهرستانی بودیم که ماسک و لباس حفاظتی کادر پزشکی و پرستاری را با یک سوم قیمت بازارتولید کردیم، به جهت در مسیر قرار داشتن محورهای منتهی به پایتخت و خراسان آسیب‌پذیرترین شهرستان بودیم اما با مدیریت، کنترل، همکاری دستگاه‌ها و همراهی مردم با کمترین مشکلات مواجه شدیم.

شادمان با اشاره به کمک پنج میلیارد تومانی خیران در بحث کرونا، گفت: در همین ایام سه پروژه درمانی با کمک خیران آغاز شد که اورژانس و دیالیز تکمیل و فعال شد و بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی هم در فاز یک ستون و سقف به اتمام رسید و ۲ فاز دیگر در حال فنداسیون و ستون است.

وی از دیگر اقدامات آسفالت، پیچ‌بری، گازرسانی، آب‌رسانی، ادامه کمربندی با احداث پل روگذر که در این شرایط کرونایی هم تعطیل نیست و تا کنون ۴۰ میلیارد اعتبار آن هم تامین شده است، نام برد.

این مسئول از افتتاح ۹۷ پروژه در حوزه برق، جهاد، بهداشت و درمان، مخابرات، گاز، برق و … به ارزش ۴۶۷ میلیارد تومان با اشتغالزایی یک‌هزار و ۷۴۸ نفر در دهه فجر خبر داد و افزود: چون هدف تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است و قصد کلنگ‌زنی بی‌رویه نداریم تنها ۹ پروژه با الویت نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه در شرایط موجود بیش از حد متعارف از اعتبارات ملی بهره‌مند شدیم از اجرای طرح هادی در ۵۰ روستا از ۹۰ روستای بخش چمستان، خبر داد و گفت: پروژه ۹۰۰ میلیارد تومانی گاز رسانی به شهر کوهستانی بلده به عنوان آخرین شهر استان مازندران در شرف اجراست که با توجه به شرایط جغرافیایی، کوهستانی و سخت منطقه از بزرگترین پروژه‌های عمرانی مطرح است.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ بهمن, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو