زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ -

برگزاری نخستین جشنواره استانی تئاتر با مشارکت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور

مالک و سرمایه گذار مجتمع تفریحی توریستی دشت نور تاکید کرد: باید با توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری بتوانیم جشنواره فجر را در استان مازندران برگزار کنیم.

 

مالک مجموعه تفریحی،توریستی و گردشگری دشت نور با تبریک ایام مبارک دهه فجر و میزبانی  نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی با مشارکت این مجتمع اظهار کرد:ارتقائ سطح توانمندی‌های فرهنگی،هنری و  اجتماعی در راستای حمایت از برگزاری جشنواره ها مناسبتی یکی از اولویت‌های این مجموعه است و تا جایی که بتوانیم از این برنامه در شهرستان حمایت می‌کنیم.

 

 

وحید سیروس کبیری با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری نقش بسزایی در رشد و توسعه یک منطقه دارد افزود: مازندران ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در حوزه فرهنگی و هنری دارد و امیدوارم روزی بتوانیم به جایی برسیم که بتوانیم جشنواره فیلم فجر را برگزار کنیم.

 

مالک دشت نور گفت: این مجموعه آمادگی برگزاری جشنواره‌های استانی و کشوری را دارد

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور بیان کرد: برگزاری جشنواره استانی تئاتر با مشارکت بخش خصوصی امری ستودنی است.

داوود فلاح از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی استانی به مناسبت دهه مبارکه فجر با مشارکت مجموعه تفریحی توریستی دشت نور خبر داد وافزود: پروژه‌ها و برنامه‌های هنری که با حمایت بخش خصوصی برگزار می‌شود ستودنی است و می‌تواند در بین عموم مردم جلوه ای خاص را ایفا کند و اتفاقات خوبی برای فرهنگ و هنر شهرستان رقم خواهد زد.

 

فلاح بیان کرد: هنر تئاتر به عنوان یک هنر اصیل و مردمی از اهمیت بالایی برخوردار است و هنرمندان فعال این رشته با اجراهای متنوع خود سعی بر معرفی سبک های این هنر مقدس دارند، ولی از آنجا که اعتبارات لازم برای حمایت از آنان نیست هنوز هنر تئاتر به جایگاه والای خود دست نیافته است.

 

رئیس ارشاد نور گفت: حمایت مجموعه برند گردشگری بخش خصوصی دشت نور به عنوان بازویی پرتوان در برگزاری هرچه بهتر جشنواره فرهنگی و هنری نقشی تاثیرگذار خواهد داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو