زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ -

افتتاح همزمان نصب ۳۳ دستگاه ترانس برق در شهرستان نور

مدیرامور برق شهرستان نور، گفت: پروژه تبدیل سیم به کابل و نصب 33 دستگاه ترانس برق با اعتبار 9 میلیارد تومان همزمان افتتاح و بهره برداری می‌شود.

گزارش خبرنگار سرای نور،علی اکبر ترخان در آئین افتتاح همزمان نصب ۳۳ دستگاه ترانس برق با اعتبار ۹ میلیارد تومان در شهرستان نور، اظهار کرد: ۳ دستگاه ترانس برق در روستای سعادت آباد با همکاری شورا، دهیاری و اهالی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان نصب شد که اکنون به صورت متمرکز افتتاح می‌شود.

 

 


وی افزود: ۳۳ ترانس در نقاط مختلف شهرستان نصب شده که از این تعداد هفت دستگاه در نقاط شهری چمستان، ۱۰ دستگاه در محدوده شهری نور و رویان و روستاهای سرکاج، تاشکوه و کاسگر محله بخش مرکزی و بقیه در نقاط روستایی بخش چمستان از جمله روستاهای سنگینده، نعمت‌آباد، کردآباد، جلیکان علیا، سنگتاب، جلیکان سفلی، ایرکا، خطیب کلا، نوجمه و آهودشت نصب شده است.
مدیر امور برق شهرستان نور با اشاره به اجرای تبدیل سیم به کابل به طول ۵۰ کیلومتر در سطح شهرستان نور، تصریح کرد: هفت هزار متر در محدوده شهری چمستان، سه هزار متر در روستای خطیب کلای لاویج، ۵۰۰ متر در کردآباد، یکهزار و ۵۰۰ متر در سیدکلا، یکهزار متر در چمازکلا، یکهزار متر در اناده، یکهزار و ۵۰۰ متر در شهربند، چهار هزار و ۵۰۰ متر در سالده، ۲ هزار و ۵۰۰ متر در نعمت‌آباد، یکهزار و ۵۰۰ متر در جوربند و … اجرا شد.
این مسوول همچنین از تبدیل سه هزار و ۵۰۰ متر سیم به کابل در محدوده شهری نور و ایزدشهر خبر داد و گفت: در روستاهای جلیکان علیا به طول سه هزار متر، در شهرک امام یکهزار متر، در تنه‌رزیکهزار و ۵۰۰ متر، درهم‌صفا یکهزار متر، درروستای گنج‌یاب پنج‌هزار متر ، در سنگنو ۲ هزار و ۸۰۰ متر، در پس پرس یکهزار و ۸۰۰ متر، در لوس علیا یکهزار و ۴۰۰ متر و در کاسگر محله پنج هزار متر تبدیل سیم به کابل انجام شد که علاوه بر پایداری جریان و تقویت برق از سرقت پیشگیری می‌شود.

 


معاون شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز در این آئین، اظهار کرد: در دهه فجر امسال شرکت توزیع برق غرب مازندران ۸۳ پروژه را با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال، افتتاح و بهره‌برداری می‌کند.
وی یکی از مهم‌ترین پروژه را تبدیل سیم به کابل به طول ۵۰۰ کیلومتر،عنوان کرد و افزود: تبدیل سیم به کابل سبب پایداری و تقویت شبکه و کاهش سرقت می‌شود، چون علاوه برسخت شدن سرقت به دلیل اینکه مسی نیست و آلومینیم است برای سارقان هم به صرفه نیست.
رمضان خسروی‌فر، گفت: امورهایی که بیشترین مشارکت را داشته باشند کابل بیشتری تحویل می‌شود تا این لحظه نیز ۵۰ کیلومتر به امور برق نور تحویل شد و احداث کردند اگر مشارکت بیشتر شود این رقم می‌تواند ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر هم افزایش پیدا کند.
فرماندارشهرستان نور نیز در این آئین با بیان اینکه شهدا آبرو و عزت نظام را در سطح بین‌الملل ارتقاء دادند، اظهار کرد: به برکت انقلاب و شهدا در دل تحریم در ۵۰ روستای بخش چمستان طرح هادی اجرا شد که شامل تعریض، زیرسازی، آسفالت، جدول و … است.
علی شادمان، گفت: امروز هم شاهد افتتاح همزمان ۳۳ ترانس و ۵۰ کیلومتر کابل هستیم که این هم از افتخارات دولت و نظام است و نشان از همدلی، همراهی وهمت مردم، دهیاری و شورا دارد و پیام آن این است که هیچوقت ساخت و ساز معطل نمی‌ماند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو