زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ -

افتتاح ساختمان مدیریت و نظارت پارک جنگلی گردشگری ایزدشهر

ساختمان مدیریت و نظارت پارک جنگلی گردشگری ایزدشهر با اعتبار 100 میلیارد تومان بهره برداری شد

 

 

اسحاق تونی در آئین افتتاح ساختمان مدیریت ونظارت پارک جنگلی گردشگری ایزدشهر، اظهار کرد: حدود ۸ ماه قبل با حضور استاندار و کلنگ‌زنی پروژه از طرح پرده‌برداری کردیم و امروز شاهد افتتاح فاز یک ساختمان مدیریت پارک و ساختمان نظارت طراحی و جا نمایی منابع طبیعی و شهرداری با ۲ ورودی با

معماری شیک هستیم.

 

 

وی افزود: با سرمایه‌گذاری پایدار در این پارک، نه تنها درختی قطع نمی‌شود بلکه شاهد آن هستیم که پس از سال‌ها پرندگان بدون مزاحمت بر شاخه‌های آن‌ها آواز می‌خوانند و از طرفی باعث کاهش ۹۰ درصدی قاچاق چوب آلات در منطقه شد.

شهردار ایزدشهر با بیان اینکه در کتابچه طرح انجام هزینه و بازگشت سرمایه وجود دارد و قرار بود پس از پنج سال به سود برسیم اما کرونا سبب شد تا این لحظه برگشت سرمایه و سود نداشته باشیم بنابراین انتظار داریم منابع طبیعی همکاری کند مدت اجاره را تمدید و با ۳۰ پروژه جدید هم موافقت کند.

سرمایه گذار پارک جنگلی گردشگری ایزدشهر نیز در این آئین، اظهار کرد: طراحی و جانمایی طرح‌ها در این پارک به نحوی صورت گرفته که با اولویت حفظ شرایط زیست محیطی، یک درخت هم قطع نشده و نمی‌شود.

وی افزود: برآورد اولیه برای فاز یک ۳۸ میلیارد تومان بوده که با توجه به شرایط اقتصادی کشور اکنون این برآورد به یکصد میلیارد تومان رسید.

حامد تنها تصریح کرد: در کتابچه طرح ۳۰ پروژه طراحی شد و ۳۰ پروژه هم پیش‌بینی و طراحی شد که پس از موافقت سازمان جنگل‌ها اجرایی می‌شود.

این سرمایه گذار با بیان اینکه برای احداث ساختمان اداری و بازسازی و بهسازی ساختمان نگهبانی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: با هدف اشتغال نیروهای بومی و جلوگیری از قاچاق چوب، نیروهای بومی منطقه در این طرح بکارگیری شدند و با اجرای سردرب پارک گام اجرایی گردشگری آغاز می‌شود.

 

امام جمعه ایزدشهر نیز در این آئین اظهار کرد: هر کاری در انقلاب و نظام برای پیشرفت کشور و رفاه مردم انجام شود، عبادت است.

حجت‌الاسلام مهدی رزاقی با بیان اینکه خدمت رسانی و ارتباط با مردم توصیه دین است، گفت: یقینا خدمت به مردم، فراموش نکردن خانواده شهدا، جانبازان و محرومان، عبادت است و نزد خدا وند پاداش دارد.

فرماندار شهرستان نور نیز دراین مراسم اظهار کرد: نتیجه سیاستگذاری و سنگ‌بنای گذاشته شده را می‌بینیم و از همان ابتدا گفتیم برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم و به آن اعتقاد داریم.

علی شادمان، افزود: با انعقاد قرارداد ۱۵ ساله، اشرافیت شهردار به قانون و تلاش مضاعف با همراهی شورا و وفاق توسعه را می‌بینیم، ادامه پروژه نیز بیش از یکهزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد.

 

 

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار و اشتغال  ایجاد شده و وزن و فضای گدشگری در شهرستان افزایش پیدا کرده، گفت: اگر می‌خواهیم اشتغال ایجاد و آرامش حضور داشته باشد باید جسارت داشته باشیم و حمایت کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو