زمان انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ -

افتتاح آسفالت راه روستایی کرد محله از توابع بخش مرکزی

رامین دیوسالار از اعضای شورای روستای کردمحله در این مراسم با اشاره به آسفالت خیابان شهید سپهبد قاسم سلیمانی و چهار کوچه در این روستا به طول هزار متر با مساحت حدود چهار هزار متر مربع با اعتبار 600 میلیون تومان از محل درآمدهای دهیاری و اهالی، اظهار کرد: شورای دور پنجم در ادامه فعالیت دوره‌های گذشته با همدلی و همراهی توانستن خدمات خوبی را برای این روستا انجام دهند و رضایت اهال را جلب کنند.

به گزارش خبرنگار سرای نورباحضور مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، دکترشادمان فرماندارشهرستان نور، مهندس درخشنده معاون عمرانی فرماندار، مهندس ذوالفقاری بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی، اصحاب رسانه و تعدادی از اهالی آسفالت راه روستایی، کرد محله از توابع بخش مرکزی افتتاح و بهره برداری شد.

 

 

رامین دیوسالار از اعضای شورای روستای کردمحله در این مراسم با اشاره به آسفالت خیابان شهید سپهبد قاسم سلیمانی و چهار کوچه در این روستا به طول هزار متر با مساحت حدود چهار هزار متر مربع با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان از محل درآمدهای دهیاری و اهالی، اظهار کرد: شورای دور پنجم در ادامه فعالیت دوره‌های گذشته با همدلی و همراهی توانستن خدمات خوبی را برای این روستا انجام دهند و رضایت اهال را جلب کنند.

 

 

وی افزود: تعویض شبکه برق، تبدیل سیم به کابل، جابجایی تیرهای برق برای رفع حریم، تعریض ۲ خیابان از جمله خیابان شهید سلیمانی که یک راه ارتباطی بین روستای کردمحله و تیرکده محسوب می‌شود و همچنین تعریض خیابان شهید علی اصغر دیوسالار نخستین شهید انقلاب اسلامی(شهرستان نور) در سال ۵۷ ، نصب ترانس برای تقویت ولتاژ و کاهش نوسانات از جمله اقدامات است.

این عضو شورا از دیگر اقدامات را بازسازی و بهسازی نهرها، لوله‌گذاری با لوله فشار قوی برای تردد خودروها به منظور هدایت آب‌های سطحی و مازاد سطح روستا به رودخانه و دریا، احداث غسالخانه، سرویس بهداشتی و وضوخانه و همچنین افزایش فضای مسجد در جنب مسجد روستا عنوان کرد.

دیوسالار از احداث ساختمان شورا و دهیاری در زمینی به مساحت ۱۴۰ متر مربع با بنای ۴۲۰ متر خبر داد و افزود: برای تکمیل این پروژه بیش از یک میلیارد تومان هزینه برآورد شده که با توجه به شرایط اقتصادی و درآمد کم در حال حاضر بخشی از ساختمان را به عنوان دفتر دهیاری آماده کردیم و تلاش می‌کنیم با کمک خیران و منابع دولتی آن را تکمیل کنیم.

 

وی در پایان به اقدامات ایام کرونایی توسط شورا و دهیاری روستای کرد محله اشاره کرد و گفت: ضدعفونی مکررروستا به ویژه منازل افراد مبتلا و مشکوک با همکاری بهداشت، توزیع و تحویل کمک مومنانه با کمک بسیج، کمیته امداد و اهالی در چند مورد به افراد نیازمند از اقدامات یکسال گذشته کرونایی در روستا بود.

بخشدار مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به همدلی و همراهی شورا و دهیاری روستای کرد محله، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و درآمد کم روستا پنج کوچه از مجموع هفت کوچه روستا تا کنون آسفالت شده است.

 

شهریار ذوالفقاری، گفت: این کوچه‌ها به طول یکهزار متر با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان آسفالت شد و ۲ کوچه باقیمانده نیز در سال آینده اسفالت می‌شود.

لازم به ذکر است روستای کردمحله ۱۱۰ خانوار و ۳۵۰ نفر جمعیت دارد و آقایان احمد دیوسالار، رامین دیوسالار و بهزاد دیوسالار اعضای شورای اسلامی و محمد دیوسالار دهیار این روستا، صادقانه مشغول فعالیت و خدمت به مردم این روستا هستند و توانستند رضایت عمومی را کسب کنند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ بهمن, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو