زمان انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ -

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور:

هزار دوز واکسن جدید برکت وارد شهرستان نور شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور گفت: امروز بیش از یک هزار دوز واکسن جدید برکت وارد شهرستان نور شد که تزریق آن نیز در حال انجام است.

ناصر صالحی در حاشیه جلسه ستاد کرونا در فرمانداری نور در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به ورود واکسن جدید برکت به شهرستان نور اظهارکرد: امروز بیش از یکهزار دوز واکسن جدید برکت وارد شهرستان نور شد که تزریق آن نیز در حال انجام است.
وی تصریح کرد: با دریافت واکسن جدید در مجموع بیش از ۷۴ هزار دوز واکسن کرونا وارد شهرستان شد و تاکنون به ۶۴ هزار نفر در شهرستان نور واکسن کرونا تزریق شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور خاطرنشان کرد: امروز۳۰درصد تزریق واکسن نوبت اول هم در کنار نوبت دوم با ارسال پیامک آغاز شد اما اولویت برای تزریق واکسن نوبت دوم است.
این مسئول با اشاره به اینکه تزریق واکسن نوبت دوم کرونا در شهرستان در حال اتمام است، افزود: تا پایان هفته تزریق نوبت دوم واکسن در شهرستان به اتمام می‌رسد و در هفته آینده تزریق واکسن نوبت اول به صورت گسترده آغاز می‌شود.
صالحی تأکید کرد: تزریق واکسن نوبت اول و دوم با ارسال پیامک از مرکز بهداشت به افراد واجد شرایط اطلاع‌رسانی می‌شود تا تزریق واکسن با سهولت برای شهروندان انجام شود.
وی در خصوص دستور استان برای تزریق واکسن دانشجویان افزود: مسئله تزریق واکسن کرونا برای دانشجویان تا پایان هفته مشخص می‌شود.
کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ شهریور, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو