زمان انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ -

سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریالی گروه تولیدی نام‌آوران در شهرک صنعتی چمستان+تصاویر

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره گروه تولیدی و بازرگانی نام آوران سهیل گفت: ارزش زمین و بنای این واحد تولیدی حدود ۳۰۰ میلیارد ریال با ۴ خط تولید است که خط تولید اول و خط تولید دوم با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات و دستگاه‌های تولیدی و اشتغال زایی ۳۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

خط اول و دوم شرکت تولیدی و بازرگانی نام‌آوران (تولید آبمیوه) با حضور نماینده مردم شهرستان نور و محمودآباد در مجلس، فرماندار شهرستان نور، معاون عمرانی فرمانداری، عبدی بخشدار چمستان، دیوسالار رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس اداره صمت و مسئولان استانی شهرستانی در شهرک صنعتی چمستان به بهره برداری رسید.


سید احمد موسوی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره گروه تولیدی و بازرگانی نام آوران سهیل  در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص  بهره برداری از واحد تولیدی در شهرک صنعتی چمستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اظهار کرد: گروه تولیدی بازرگانی نام آوران سهیل با ۳۰ سال سابقه تولیدی و صادرات توانست خط تولید ظروف pet و خط تولید بسته بندی انواع آبمیوه در ظروف pet را در شهرک صنعتی چمستان به بهره‌برداری برساند.

وی با اشاره به مساحت این واحد تولیدی تصریح کرد: این واحد تولید با مساحت حدود ۱۰ هزار مترمربع و حدود ۳۰۰۰ متر بنا با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره گروه تولیدی و بازرگانی نام آوران سهیل با اشاره به مکان واحد تولیدی و راه اندازی خط اول و دوم تولید در این واحد افزود: ارزش زمین و بنای این واحد تولیدی حدود ۳۰۰ میلیارد ریال با ۴ خط تولید است که خط تولید اول و خط تولید دوم با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات و دستگاه‌های تولیدی و اشتغال زایی ۳۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

این مسئول با اشاره به راه اندازی خط سوم و چهارم این واحد تولیدی اظهارکرد: خط سوم تولید و بسته بندی آبمیوه گازدار در ظروف شیشه‌ای و خط چهارم تولید بسته بندی آبمیوه در ظروف کن آلومینیوم (قوطی)با هزینه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد با  اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی تصریح کرد: راه‌اندازی این واحد تولیدی مستلزم سرمایه ‌گذاری برای اصلاح ساختار و خرید ماشین آلات بود که از سوی سهامداران گروه تولیدی بازرگانی نام آوران سهیل تامین شد.

وی یادآور شد: مهمترین کمک مسئولان برای واحدهای تولیدی تسریع در امور اداری و صدور مجوز است.

گفتنی است با نصب و راه اندازی خط سوم و چهارم تولید جمع سرمایه‌گذاری این واحد تولیدی به یکهزار و دویست میلیارد ریال می رسد.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ شهریور, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو