زمان انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ -

مانورجهادی شاخه زنی برق چمستان+ تصاویر

رئیس اداره توزیع برق چمستان گفت: مانور شاخه زنی برق چمستان با حضور ۹اکیپ عملیاتی و ۹ بالابر با حجم ۴۵ نیروی کار در بخش چمستان عملیاتی شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،مانور جهادی با حضورعبدی بخشدار بخش چمستان، ترخان مدیر امورتوزیع برق نور و جعفری رئیس اداره برق چمستان و اکیپ عملیاتی در بخش چمستان برگزارشد.

 

علی‌اکبر ترخان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص مانور جهادی شاخه زنی در بخش چمستان اظهارکرد: مانورشاخه‌زنی با ظرفیت و اکیپ اجرایی از شهرستان‌های معين نوشهر و محمودآباد و استفاده از همكاران و پیمانکاران شهرستان در بخش چمستان اجرایی شد.

 

وی گفت: هدف از این مانور شاخه‌زنی خطوط ۲۰ کیلو ولت برق بخش چمستان برای افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه در ایام پاییز و زمستان است.‌

 

مدیر امور توزیع برق نور با اشاره به اجرای مانوردرآینده نزدیک تصریح کرد: اداره توزیع برق شهرستان نور مانور تعمیرات خطوط به روش خط گرم(برق‌دار) با هدف افزایش پایداری خطوط و کاهش خاموشی‌های ناخواسته بر روی فیدرهای موجود در بخش چمستان را اجرا می‌کند.

 

این مسئول با اشاره به اقدام دوره‌ای اداره برق شهرستان نور برای شاخه‌زنی و تعمیرات خطوط بر اساس قرارداد،خاطرنشان‌کرد: اجرای مانورهای جهادی در بخش چمستان برای تسهیل درعملیات با توجه به بالاترین حجم شاخه زنی و خطوط شهرستان در بخش چمستان است.

 

ترخان در این مانور بر ضرورت رعایت نکات ایمنی توسط افراد و حفظ محیط زیست در شاخه زنی بر اساس جلوگیری از برخورد شاخه با شبکه برق و جمع‌آوری سرشاخه‌‌ها تأکید کرد.

 

رضا جعفری رئیس اداره توزیع برق چمستان با قدردانی از بخشدار چمستان و حضور همکاران معین از نوشهر و محمودآباد و پیمانکاران و شهرستان برای شاخه‌زنی بخش چمستان اظهارکرد: این مانور با حضور ۹اکیپ عملیاتی و ۹ بالابر با حجم ۴۵ نیروی کار در بخش چمستان عملیاتی شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ شهریور, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو