زمان انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه به‌همت ستاد دفاع مقدس شهرستان در حوزه‌های محلات و ناحیه خبر داد.

سید نعمت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهارکرد: با همکاری شهرداران و شوراهای اسلامی از ۱۵۰۰ رزمنده پیشکسوت در عصر دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستان تجلیل شد

.

وی کلنگ‌زنی و افتتاح خانه‌های محروم و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و افزود: این پروژه‌ها در منطقه بالادست بلده افتتاح خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور ضمن قدردانی از ۴۳ هزار بسیجی در این شهرستان در اجرای ماموریت‌های سپاه و نظام جمهوری اسلامی گفت: بسیجیان شهرستان نور با انسجام و هماهنگی در برنامه‌ها در نمازجمعه، رژه تاکسیرانی، اجرای سرود پاتوق، انتشار وصیت‌نامه شهدا و… شرکت کردند.

اسدی با اشاره به اقدامات بسیج رسانه، بسیج هنرمندان و فرهنگی سپاه در برنامه‌های مختلف و انتشار برنامه زنده شبانه از طریق فضای مجازی در طول هفته تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه با رویکرد جدید نقش زنان در دفاع مقدس، برنامه های اردو تفریحی در قالب مسابقات تیراندازی و … از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: در مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در سپاه شهرستان نور بیش از ۱۶ هزار دوز واکسن تزریق شد که از وظایف خدمت رسانی سپاه شهرستان به مردم ولایتمدار شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در خصوص تزریق واکسن کرونا در مرکز تجمیعی شهرستان نور اظهار داشت: برای نخستین بار در یک روز در این شهرستان به یک هزار نفر در مرکز تجمعی سپاه ناحیه نور واکسن کرونا تزریق شد که امیدواریم با شیوه صحیح رساندن واکسن به شهرستان بتوانیم کار تزریق واکسن به تمامی مردم ولایتمدار نور را هر چه سریعتر به اتمام برسانیم تا شهرستان از ویروس منحوس کرونا ایمن شود.

وی بیان کرد: با تلاش همه مسئولان شهرستان، کادر بهداشت ودرمان، بسیجیان در طرح شهید سلیمانی و همکاری مردم ولایتمدار شهرستان نور آمار بیماری کرونا در شهرستان کاهش پیدا کرد و بیش از ۷۰ هزار نفر در شهرستان واکسن کرونا دریافت کردند.

اسدی با اشاره به فعالیت سامانه جامع امین در شهرستان یادآور شد: طرح شهید سلیمانی در ۴ مأموریت در سامانه جامع امین با راست آزمایی در سریعترین زمان آماده خدمت‌رسانی است.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع امین از اقداماتی که در طرح شهید سلیمانی مانند تزریق، کمک مومنانه، خرید دارو و … که برای کمک رسانی به خانواده‌های کرونایی بود را با ثبت نیازها در سامانه جامع امین از آن بهره‌مند شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در پایان با اشاره به تاکید متخصصین بر اینکه واکسن کرونا ایمنی صددرصد  نیست، گفت: امیدواریم مردم ولایتمدار شهرستان را با رعایت پرتکل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در ریشه کنی ویروس کرونا سهیم باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ مهر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو