زمان انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ -

همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد؛

افتتاح خانه محروم و اهدای بسته‌های معیشتی در شهرستان نور+تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 5 خانه محروم افتتاح و 100 بسته کمک مومنانه به نیازمندان شهرستان نور اهداشد.

سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص ساخت خانه محرومین اظهارکرد: امسال ساخت ۲۳ خانه محروم را آغاز کردیم که در ایام دفاع مقدس و هفته بسیج ۱۲ خانه به اتمام می‌رسد.

 

وی گفت: ۵ خانه در هفته دفاع مقدس افتتاح شد و هفت خانه در هفته بسیج در شهرستان نور به بهره برداری می رسد.

اسدی با قدردانی از کمک خیرین و مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی، بسیج سازندگی و گروه جهادی، نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در ساخت خانه محرومین، افزود: امسال ۶۰ خانه محروم برای ساخت در نظر داشتیم که احداث ۲۳ خانه محروم آغاز شد که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و واحدهای دیگر به دلیل آزاد نبودن زمین توسط نهادهای دیگر امکان‌پذیر نشد.

این مسئول با اشاره به اینکه ساخت خانه محروم به برکت انقلاب اسلامی و توجه ولی امر مسلمین به این اقشار است، افزود: ساخت خانه محروم با رویکرد جهادی و مشارکت ائمه جمعه و همکاری مسئولان امکان‌پذیر است و با این نگاه که پس از ۴۲ سال انقلاب نباید چالش مسکن در بین محرومین به ویژه در روستاها وجود داشته باشد انتظار داریم این کار با مشارکت صد درصدی در شهرستان اجرا شود.

اسدی با اشاره به کمک مومنانه در منطقه چمستان اظهار کرد: در حوزه استحفاظی امام سجاد علیه السلام بنفشه ده با همکاری کمیته امداد امام خمینی  بخش چمستان تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان آماده شد

وی افزود: این بسته‌ها شامل ۲۰ قلم موادخوراکی و لوازم بهداشتی به ارزش ریالی هر بسته ۴۵۰ هزار تومان است که با کمک خیرین منطقه تهیه و در شب اربعین بین خانواده‌های نیازمند منطقه میانرود بنفشه توزیع شد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ مهر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو