زمان انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ -

افتتاح کارگاه آموزشی خیرساز در دبیرستان فنی حرفه‌ای شهید فیاضی شهرستان نور

کارگاه آموزشی خیرساز زنده یاد مهندس نورانی در دبیرستان فنی حرفه‌ای شهید فیاضی شهرستان نور با هزینه بالغ بر یک میلیارد و 100میلیون تومان به بهره برداری رسید.

آیین افتتاح کارگاه آموزشی خیرساز زنده یاد مهندس نورانی تخصصی رشته ساختمان در دبیرستان فنی حرفه‌ای شهید فیاضی با حضور فرماندار شهرستان نور، معاونت عمرانی فرمانداری، ریاست و معاونین آموزش و پرورش شهرستان نور ، رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان نور برگزار شد.

فرماندار شهرستان نور در افتتاح این کارگاه تخصصی اظهارکرد: این کارگاه آموزشی یکی از کمبودهای آموزش و پرورش بود که در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری رسید.

 

علی شادمان افزود: شهرستان نور در حوزه‌های کارهای خیریه بسیار خوب درخشید و خیرین ما در شهرستان نور اقدامات بسیار ماندگار و ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشتند.

 

 

 

آیت دیوسالار در آیین افتتاح این کارگاه اظهارکرد: سیاست مجموعه آموزش و پرورش تغییر نگاه از حافظه محوری به مهارت محوری است که مدارس فنی حرفه‌ای و کار و دانش نقش تاثیرگذاری در این زمینه دارند.

 

وی گفت: این کارگاه به مساحت حدود ۲۲۰ متر مربع و هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان توسط خیر نیک اندیش ساخته شد که تأمین و راه‌اندازی سیستم گرمایشی آن توسط نماینده خانواده خیر در حال پیگیری است.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور  در خصوص رصد دانش آموزان مدارس فنی وحرفه‌ای و کارو دانش در زمان تحصیل تصریح کرد:۸۰ درصد دانش آموزان این رشته مشغول به کار هستند و این بسیار با ارزش است که دانش‌آموز پایه دهم می‌داند در آینده به کدام رشته گرایش دارد و تلاش می‌کند در فصل تابستان و اوقات فراغت در همان راستا مهارت بیشتری را کسب کند.

وی با اشاره به پیش بینی چهارسوله در هنرستان شهید فیاضی یادآورشد: در حال حاضر۲ سوله احداث شد و ۲ سوله دیگر در دستور کار قرار دارد.

 

 

این مسئول خاطرنشان کرد: سیاست آموزش و پرورش بر اساس هدایت تحصیلی صحیح دانش آموزان به سمت مدرسه فنی و حرفه ای و کار و دانش است که از چهار سال گذشته مدارس بیش از ۱۰۰ درصد افزایش پذیرش داشته تا با آموزش تئوری به کسب مهارتهای تخصصی هم بپردازند که فضای آموزشی برای کسب مهارت دانش آموزان ضروری است.

 

دیوسالار با اشاره به پروژه‌هایی مانند دبیرستان خدیجه کبری س رستمرود، دبستان حافظ روستای تیرکده و کانون فرهنگی در شهر رویان، اظهارکرد: با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در خانه ملت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای ساخت سالن ورزشی در مدرسه‌ای که ۱۵ سال نیمه کاره مانده اعتبار کسب شد.

 

وی با بیان اینکه چند پروژه خیرساز در حال احداث است، تصریح کرد: یکی از پروژه‌ها با مشارکت ۶۰ درصدی و دیگری با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیر در دست اقدام است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور در پایان از خیرین و نگاه ویژه دکتر شادمان فرماندارساعی شهرستان نور، مدیران مدارس و اولیا دانش آموزان قدردانی کرد و افزود: آموزش و پرورش شهرستان نور تلاش می‌کند تا در حوزه‌های آموزش و پرورش و رفاهی به صورت عادلانه ورود پیدا کند تا فضای مناسب برای تحصیل و مهارت دانش آموزان مهیا کند.

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ آبان, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو