زمان انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد

اجرای ۱۵۰ برنامه پایگاه محوری در هفته بسیج شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نورگفت:شهرستان نور ۱۵۰ برنامه پایگاه محوری را در هفته بسیج تداعی کرد و ۱۱ حوزه محلات و در هر حوزه ۵ برنامه مدنظر قرار داده شد که برخی برنامه‌ها در شهرستان شاخص هستند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نور با تبریک هفته بسیج اظهارکرد: وجود پربرکت امام خمینی (ره) عنایت خداوند برای این نسل بود.

وی با اشاره به اینکه امام بسیج را نهادینه کرد، گفت: نهالی را که امام خمینی (ره) کاشت امروز شجره طیبه‌ای است که در سراسر جهان پدیدار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خاطرنشان کرد: همه مظلومان جهان با تأسی از شجره طیبه بسیج ازانقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

 

 

این مسئول با اشاره به فضای مجازی افزود: بسیج و سپاه گام‌های شایسته‌ای را در چند سال اخیر در فضای مجازی بر داشته و در سند راهبردی ۱۰ ساله سپاه این موضوع نهادینه شد.

اسدی با اشاره به شعار هفته بسیج اظهارکرد: شعار محوری “بسیج پاره تن مردم”  هدفمند است و آنچه رهبری در سند راهبردی و در بیانیه گام دوم انقلاب از حلقه‌های میانی مردم صحبت می‌کند، آحاد ملت است و آحاد ملت ایران امروز بسیج است.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه “بسیج پاره تن مردم” است و از مردم جدا نیست بیان کرد: در تجربه هشت سال گذشته این شعار ثابت شد و در سیل، زلزله، آمادگی رزمی، کمک‌های مردمی، کرونا و… بسیج پای میدان بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: شهرستان نور ۱۵۰ برنامه پایگاه محوری را در هفته بسیج تداعی کرد و ۱۱ حوزه محلات و در هر حوزه ۵ برنامه مدنظر قرار داده شد که برخی برنامه‌ها در شهرستان شاخص هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از ۶۰ خانه‌ای که قرار بود املاک آن‌ها آزاد و با مشارکت  بهزیستی و کمیته امداد ساخت و ساز انجام شود ۲۳ املاک آزادسازی شد که هفت خانه مددجو در هفته دفاع مقدس و ۲ خانه در روز اول هفته بسیج افتتاح شد.

 

 

اسدی با اشاره به اینکه پنج خانه مددجو در دست اقدام است، اظهارکرد: در منطقه بالا دست چند پروژه در دستور کار است و در پروژه‌های بلده پنج پروژه در حال اتمام است.

وی با بیان اینکه پس از ۴۰ سال از انقلاب نباید خانواده‌ها در کشور بی سرپناه باشند، افزود: در کنار دست دولتمردان با احداث پروژه‌ها و ساخت خانه مددجو با رویکرد جهادی ایستاده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور بیان کرد: با مشورت سردار سپاه کربلا و نشست با ائمه جمعه شهرستان و فرماندار نور برای نخستین بار میزبان استاندار مازندران در شهرستان نور شدیم.

این مسئول با اشاره به ۲ برنامه شاخص در هفته بسیج شهرستان نور بیان کرد: برنامه‌های شاخص هفته بسیج به همایش اقتدار با رویکرد بسیج محوری در مسجد جامع چمستان به صورت شهرستانی برگزار شد و برنامه دوم در ۵ آذر با حضور استاندار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد هفته بسیج شهرستان اجرا می‌شود.

اسدی اظهارکرد: در مرکز تجمیع واکسن در سالن ۹ دی سپاه در مدت چهارماه با ظرفیت بسیج و همت مضاعف و همراهی و دلسوزی خیرین بزرگوار، پرستاران مراکز بهداشتی، مرکز خدماتی، بهورزان و … با رویکردی بسیجی توانسته‌ایم به بیش از ۴۰ هزار نفر واکسن تزریق کنیم.

وی گفت: ۱۵۰ نفر کار خدمات دهی در چهارچوب طرح شهید سلیمانی را اجرایی کردند که مراسم تجلیل به صورت نمادین در روز جمعه اجرا می‌شود.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آذر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو