زمان انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ -

جشنواره نوروزی آرمان با هدف انجام کارهای فرهنگی و ایجاد تنوع، در محیطی جدید و متفاوت به صورت خیابانی در ایزدشهر برگزار شد

جشنواره نوروزی آرمان با هدف انجام کارهای فرهنگی، معرفی فعالیت‌های آموزشگاه آرمان و فراهم کردن اوقاتی خوش برای شهروندان و ایجاد تنوع، در محیطی جدید و متفاوت به صورت خیابانی در ایزدشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  سرای نور، جشنواره نوروزی آرمان با هدف انجام کارهای فرهنگی و تشویق دانش آموزان نوجوان و کودکان برای انجام فعالیت‌های هنری، معرفی فعالیت‌های آموزشگاه آرمان و فراهم کردن اوقاتی خوش برای شهروندان و ایجاد تنوع، در محیطی جدید و متفاوت به صورت خیابانی برگزار شد.

دپارتمان فرهنگی،آموزشی آرمان با سه مجوز از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی،آموزش و پرورش و همچنین تفاهم‌نامه با جمعیت هلال احمر در سال ۹۴  با هدف ایجاد محیطی آموزشی برای تربیت و تعلیم کودکان و دانش آموزان شهرستان نور شروع به فعالیت کرد.

 

فلسفه و نگرش حاکم بر سیاست‌گذاری‌ها و فعالیت‌های دپارتمان، برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر و بهتر از دوران تحصیل دانش‌آموزان است و به همین منظور مدیریت دپارتمان از آغاز تأسیس تلاش کرد تا شرایط آموزش و فراگیری هر چه بیشتر و بهتر را برای دانش‌آموزان خود، برای رشد و شکوفایی استعدادهای آن‌ها فراهم کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حوزه‌های فعالیت دپارتمان آرمان، آموزش تدریس کلیه دروس پایه در تمام مقاطع تحصیلی، آموزش زبان انگلیسی، گرافیک رایانه‌ای، قرائت قرآن، مداحی‌، اخلاق و…، نقاشی، موسیقی کودک، بازدرمانی و رفع اختلالات یادگیری، برگزاری دوره‌های امداد و کمک اولیه به صورت رایگان با اعطای گواهی‌نامه بین‌المللی و برگزاری گفت‌و‌گوی دینی و روانشناسی رایگان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مراسم رزمی‌کاران نوجوان ایزدشهر در شاخه کیوکوشن،تئاتر خیابانی، طنز، به اجرای برنامه پرداختند و هنرمندان مؤسسه آرمان در شاخه‌های موسیقی سنتی،سنتور،تنبک، موسیقی پاپ شاخه گیتار هنرنمایی کردند و در کنار اجرای برنامه‌ها رنگ کردن تخم مرغ و نقاشی صورت برای کودکان زیر نظر مربیان نقاشی موسسه آرمان برگزار شد.

 

 

 

دومین سال برگزاری جشنواره آرمان با حضور شهردار ایزدشهر، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، معاونت طرح هجرت، اعضای هیئت کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان مازندران، اعضای شورای شهر نور، کاندیدای شورای شهر ایزدشهر، آتش‌نشانان و نیروی انتظامی برپا شد.

 

 

 

 

در پایان مراسم با توجه به این که آتشنشانی یک شغل خطیر و با ارزش است و  پس از حادثه پلاسکو و شهادت آتشنشانان اهمیت آن آشکارتر شد، در راستای  پاسداشت زحمات و فداکاری‌های آتشنشانان عزیز در جشنواره نوروزی آرمان از آتشنشانان قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو