زمان انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ -

دیگر با شبکه تلویزیونی BeinSport صحبت نکنیم!

در پی اوج گیری اختلافات دیپلماتیک میان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با قطر سران باشگاه های عربستانی حاضر در لیگ قهرمانان درخواست عجیبی از AFC مطرح کردند.

سرای نور؛با توجه به این که قرارداد حق پخش تلویزیونی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در اختیار شبکه تلویزیونی BeinSport قطر قرار دارد تا علاوه بر پخش پوشش اخبار حاشیه ای و مصاحبه های قبل و بعد از بازی نیز با خبرنگاران قطری باشد باشگاه های عربستانی در تازه ترین اقدام خود علیه قطری ها خواستار تحریم این شبکه تلویزیونی با موافقت سران کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند.
در نامه درخواستی باشگاه های عربستانی خطاب به AFC آمده است که آنها دیگر تمایلی به صحبت و مصاحبه با نمایندگان و خبرنگاران شبکه تلویزیونی BeinSport ندارند و ترجیح می دهند به جای همکاری با این شبکه اصلا گفتگویی پیرامون بازی های رسمی داخل ورزشگاه ها نداشته باشند. درخواستی عجیب که مشخص نیست کنفدارسیون فوتبال آسیا چه موضعی در قبال آن اتخاذ خواهد کرد.
شبکه تلویزیونی BeinSport با قراردادی سنگین که فصل قبل با AFC بست حق پخش رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را تا سال ۲۰۲۰ از آن خود کرد و با این قرارداد نه تنها پخش بازی ها که مصاحبه های اختصاصی داخل ورزشگاه و کنار زمین برای پوشش اتفاقات حاشیه ای را نیز به خود اختصاص داد از همین رو بعید به نظر می رسد با پول پرداختی این شبکه سران کنفدارسیون فوتبال آسیا زیر بار خواسته عربستانی ها بروند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو