زمان انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ -

امام جمعه شهرستان نور:

مدیر ضعیف جایگاهی در امورات کشور ندارد/لزوم رسیدگی به مشکلات مردم

امام جمعه شهرستان نور گفت: استیضاح باید برای مسائل نظام باشد و مدیر ضعیفی که توان برنامه‌ریزی به اراده خودش را ندارد در کشور جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،دومین همایش بزرگداشت روز مجلس در دانشگاه آزاد اسلامی نور با حضور مردم و مسئولان شهرستان نور برگزار شد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در این همایش با اشاره به اینکه هدف خدمتگزاری و رضایت مردم است، اظهارکرد: تلاش نماینده، دفاع از حقوق ملت در ظرفیت قانون اساسی به عنوان وکیل مدافع است و اصل همکاری و همدلی با همه مسئولان است.

علی اسماعیلی گفت: قطار توسعه در شهرستان نور به دست مسئولان در حال حرکت است و نخستین حرکت مدیران باید توسعه انسانی باشد و دومین هدف مدیران حفظ محیط زیست است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بااشاره به حفظ محیط زیست، دریا، جنگل، آب بندان و … تصریح کرد: نخستین حرکت برای آغاز مطالعه و بردن این پروژه در جدول ۱۹و ۲۰ بودجه کشور برای فاضلاب شهرهای ایزدشهر، نور، رویان، امیرآباد در دوره خدمتگزاری و نخستین گام برای آزاد سازی و زیباسازی سواحل آغاز شد.

 

 

این مسئول با اشاره به تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری در شهرستان نور در کمیسیون اقتصادی، صحن علنی مجلس و شورای برنامه‌ریزی استان وگلنگ‌زنی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پس از ۴۰ سال، افزود: سازوکار تفکر خط ریلی تهران به شمال از مسیر بلده در حال آماده سازی است و فاصله تهران به شمال به نیم ساعت کاهش پیدامی‌کند.

اسماعیلی با اشاره به حضور سرمایه گذاران برای جنگل‌های نور، رویان، ایزدشهر و چمستان خاطرنشان کرد: حضورسرمایه گذار در این مناطق سبب جذب گردشگر و رونق اقتصادی است.

وی از گازرسانی به بخش بلده خبرداد و اظهارکرد: سومین بخش توسعه پایدار اصل ارتباطات و تکنولوژی است که نخستین و بزرگترین پروژه تارنمای روستایی کشور در بخش چمستان، بهره‌برداری خواهد شد و در آینده نزدیک این پروژه در هشت روستای بخش مرکزی نیز افتتاح می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: با زیر پوشش قرار دادن فیبرنوری در تمامی شهرستان نور در آینده اقتصاد شهرستان بر پایه تجارت الکترونیکی، شهروندالکترونیک و دولت الکترونیک می‌باشد.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور نیز با اشاره به سخنان امام(ره) اظهارکرد: مجلس در رأس امور است و رهبر معظم انقلاب فرمودند مجلس ویترین نظام است.

وی گفت: مجلس عصاره و زبان ملت است و همه قوانینی که وضع می‌شود در کلیه سطوح ساری و جاری است و اهمیت مجلس به این است که ملت در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.

فرماندار نور با اشاره به عقیده صاحب نظران علوم سیاسی که استقلال هدفی برای ایجاد قوا و تعادل قدرت و پیشرفت کشورها است، افزود: از نظر صاحب نظران استقلال به مفهوم حرکت جزیره‌ای و جداگانه نیست بلکه هدف توزیع عادلانه قدرت است.

 

 

این مسئول تأکید کرد: نمایندگان باید آنچه به مصلحت مردم و نظام است عمل کنند و در این شهرستان با وفاق و همدلی بین تمام قوا و تفاهم کامل با رعایت تفکیک قوا، پروژه‌ها در حال پیشرفت است.

شادمان افزود: با توجه به تلاش‌های مدیران گذشته مشکلات جدی در این شهرستان خودنمایی می‌کند.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی را از پا دربیاورد و ملت ایران با اتحاد و حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳آبان جواب دندان شکنی به دشمنان این مرز و بوم دادند.

 

 

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان نور نیز با اشاره به تلاش و مجاهدت روحانیت اصیل در ۲۰۰ سال اخیر در مسیر ترویج دین و ارزش‌های الهی و منافع مردم در ایران اظهارکرد: مدرس یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار در مجلس شورای ملی بود و بهترین الگو برای نمایندگان مجلس است.

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: سرنوشت یک کشور به مجلس برمی‌گردد و تمامی خواسته‌های به حق مردم باید در مجلس تعیین تکلیف شود و کار نمایندگان حساس و دشوار است و باید بتوانند قوانینی تصویب کنند که به نفع جامعه و پیشرفت یک کشور است.

این مسئول با توجه به اینکه استیضاح حق نمایندگان مجلس است خاطرنشان کرد: استیضاح باید برای مسائل نظام باشد و مدیر ضعیفی که توان برنامه‌ریزی به اراده خودش را ندارد در کشور جایگاهی ندارد.

احمدی افزود: نمایندگانی که در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند باید افرادی شایسته و تأثیرگذار که توان پیشبرد و پیشرفت در کارها را دارند، معرفی کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آذر, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو