زمان انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور هشدار داد

زنگ خطر کمبود آب و ساخت‌وسازهای غیربومی در شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور گفت: با زنگ خطر کمبود آب باید ساخت‌وسازها را جدی بگیریم و اگر هر کسی در هر کجا ساخت و ساز کند زندگی عادی روزمره بومی نشینان دچار چالش می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور، علی شادمان در جلسه دهیاران و رؤسای شورای اسلامی روستا‌های سطح شهرستان نور با بیان اینکه آموزه‌های دینی و اخلاقی سپر دفاعی سترگی است که می‌تواند ما را محافظت کند و در هنگام خدمت جان پناه باشد، اظهارکرد: در کارها باید با قدرت وارد عمل شویم و طبیعی است که چالش‌هایی هم به همراه دارد اما با قاطعیت عمل کردن به همان اندازه که برندگی دارد اگر بی‌دقتی شود ممکن است افرادی آسیب بینند و باید دقت نظرمان را افزایش دهیم.

 

وی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این کشور شهدای زیادی دادیم و امام(ره) با شخصیت بزرگ انقلابی، فلسفی، معنوی جان و حیاتش را برای انقلاب گذاشت و رهبر معظم انقلاب که از عنفوان جوانی وقت و جانشان را برای انقلاب گذاشتند و هزینه‌های زیادی که در ۴۰ سال انقلاب دادیم.

فرماندار نور افزود: باید به احترام خون شهدا تلاش کنیم و طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا و خانواده شهدا نباشیم و نباید اجازه دهیم این حس در جامعه شکل بگیرد که در عمل تفاوتی با قبل نداریم زیرا افرادی جانشان را در کف اخلاص گذاشتند تا در کشور جمهوری اسلامی مؤلفه‌های دینی اجرایی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با مقایسه بعد و قبل از انقلاب اسلامی و تغییر ساختار سیاسی و وابستگی‌ها در زمینه‌های مختلف پزشکی، اقتصادی و … می‌توان به این تفاوت پی برد و امروز آمریکا در حوزه سیاسی از نوع عملکرد خود سر خورده است و کشور ایران در دنیا عزتمند است.

 

شادمان با اشاره به رشد کشور در حوزه‌های علمی و فناوری و اقتدار مشاورین نظامی کشور ایران در سوریه و درست عمل کردن، حمایت کردن و درست حضور پیدا کردن یادآورشد: کسانی که عزتمندی ایران را بر نمی‌تابند تلاش دارند که شرایط بدی برای ما ایجاد کنند و ما باید در مقابل کسانی که برای کشور عزت آفریدند طوری عمل کنیم که شرمنده آن‌ها نباشیم و موارد ساده نباید سبب آسیب شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت و سازها را باید جدی بگیریم اظهارکرد: اگر این خطر تا دیروز در حد کشاورزی بود امروز با کمبود آب در کشور زنگ خطر آن به صدا درآمد و در برخی روستاها دچار کمبود آب می‌شویم و اگر هر کسی در هر کجا ساخت و ساز کند زندگی عادی روزمره بومی نشینان دچار چالش می‌شود و باید این مسئله را جدی بگیریم.

فرماندار نور با تأکید بر گزارش مهاجرت‌ها از استان‌های دیگر یادآورشد: باید بتوانیم مهاجرت‌ها را کنترل کنیم تا دچار آسیب نشویم.

این مسئول با اشاره به اینکه دهیاران نمایندگان وزارت کشور هستند، رؤسای شوراها را نماینده حاکمیت نام برد و با تأکید بر مطالعه قوانین افزود: پیروزی هشت سال دفاع مقدس با پشتوانه مردم بود و نگاه نظام این است که همه چیز مال مردم است و نباید در خدمت به مردم اختلال ایجاد شود.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به وضعیت پسماند در شهرستان و تأکید بر پیگیری و ساماندهی زمین زباله گفت: در کارها با جسارت و قاطعیت عمل کنید و در انجام کارها نباید کوتاهی شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ دی, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو