زمان انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد

افتتاح ۶ خانه محروم شهرستان نور در دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت:با کمک برنامه‌ریزی کمیته امداد امام، اردوهای جهادی بسیج و مجمع خیرین 6 خانه محروم در دهه فجر در شهرستان نور افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نور به مناسبت دهه فجر اظها رکرد: اگر تاریخ را ورق بزنیم ۴۰ سالگی عدد کثرت است که انسان به رشد و توانمندی می‌رسد.

وی گفت: افتخار ما این است که انقلاب ما به ۴۰ سالگی رسید که به معنای ۴۰ سال پیشرفت و تلاش، احیای مجدد اسلام، امید برای تمام مردم مظلوم جهان و ضربه زدن به دشمنان اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به اینکه این ۴۰ سال انقلاب مقابله با نفاق و فتنه بود، یادآورشد: ۴۰ سال انقلاب با بصیرت و آگاهی و دفع هرگونه آلودگی با خون شهدای انقلاب اسلامی به ثمر رسید که درخت انقلاب در این ۴۰ سال تنومندتر شد و شاخه‌های آن در سراسر جهان گسترش یافت که دشمنان حتی قدرت مبارزه با برخی شاخه‌های انقلاب اسلامی را ندارند و خوار و ذلیل شدند.

 

این مسئول تصریح کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی در لبنان، سوریه و … شکست خوردند و افتخار ما این است که در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی حتی یک مستشار نظامی و غیرنظامی در ایران اسلامی به برکت خون شهدا، همت مردم و در رأس آن رهبری انقلاب اسلامی وجود ندارد و در مقایسه با تاریخ قبل از انقلاب اسلامی که هزاران مستشار در ایران اسلامی زندگی می‌کردند سبب بالندگی و افتخار انقلاب اسلامی است.

اسدی با اشاره به اینکه تمام این ۴۰ سال انقلاب حاصل دست‌رنج این ملت اسلامی است اضافه کرد: باید مراقبت کنیم و با توجه به سخنان رهبری برای سال ۹۷ و تلاش دشمن در سال ۹۸ هوشیار باشیم که در ۴۰ سالگی که عظمت این انقلاب است دشمنان آن را منحرف نکنند و با گوش به سخنان رهبری بتوانیم فتنه‌های احتمالی به ویژه در سال ۹۸ را در نطفه خفه کنیم و شهرستان نور با ۴۵ هزار بسیجی همراه با مسئولان و دولتمردان شهرستان با رویکرد مردمی در دهه فجر و ایام شهادت فاطمیه در ۲۰ بهمن ماه برنامه‌های شایسته‌ای ارائه می‌دهد.

وی گفت: در هر پایگاه مقاومت در طول دهه فجر برنامه‌هایی با رویکرد مردمی به اجرا درمی‌آید و حوزه‌های مقاومت محلات خواهران و برادران به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب برنامه‌های خوبی را برگزار می‌کنند که به مناسبت دهه فجر ۱۰ شب برنامه‌های متنوع به همت امام جمعه بخش چمستان، حوزه‌های مقاومت و مردم در چمستان و در شهرهای رویان، ایزدشهر و نور نیز برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای روحانی به محوریت شهدای روحانی شهرستان نور با ۱۲ شهید روحانی و شهید شاخص شیخ فضل الله نوری در ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم مانند سال‌های گذشته در کنار مسئولان این توانمندی ایجاد شد که با کمک برنامه‌ریزی کمیته امداد امام، اردوهای جهادی بسیج و مجمع خیرین ۶ خانه محروم در دهه فجر در شهرستان نور افتتاح می‌شود.

اسدی از پروژه‌های دهه فجر به افتتاح مخزن آب روستای بالادست ملا محله لاویج اشاره کرد و گفت: هزینه آن ۱۵۰ میلیون در ۶ ماه برآورد شده بود که با تفاهم نامه از طرف بسیج سازندگی استان و اردوی جهادی شهرستان مبلغ این پروژه با ۴۵ میلیون به مدت ۳۸ روز به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به شعار ۴۰ سالگی انقلاب افتخار به گذشته و امید به آینده یادآورشد: وظیفه ما این است که امید را برای نسل چهارم انقلاب در نظر بگیریم و در خصوص نمایشگاه مشترک شهرستانی غرفه‌هایی برای ادارات شهرستان در نظر گرفته شد که در سالن ۹ دی سپاه ناحیه نور برگزار می‌شود و در طول دهه فجر با هماهنگی آموزش و پرورش و مدیریت فرماندار شهرستان نور هر روز برنامه‌های متنوع در این شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه نور شب شعر، نهضت روشنگری، جشنواره ورزشی در حوزه‌های محلات، جشنواره قرآنی، همایش ۴۰ سالگی انقلاب برای ۴۰ ساله‌های انقلاب بیان کرد و افزود: اکران مستند گنجینه‌های انقلاب توسط حوزه‌های شهری حوزه امام علی (ع)، مراسم عطر افشانی و دیدار با خانواده شهدا، اجرای یادواره‌های بومی و محلی در سطح محلات و یادواره شهدای شاخص شهید انقلاب علی اصغر دیوسالار در رویان، اعزام راهیان نور دانش آموزی در ۱۹ بهمن از دیگر برنامه‌های این دهه می‌باشد و از برنامه‌های شاخص حضور حماسی در ۲۲ بهمن و نورافشانی در چمستان در ۲۳ بهمن است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو