زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور عنوان کرد

مسئولان شبانه روز در خدمت ملت باشند

فرماندار نور گفت: خدمتگزاری شبانه روزی به ملت ایران از وظایف مسئولان است و اگر مسئولان شبانه روز در خدمت ملت باشند، پاسخگوی بلند مرتبگی و شأن بالای ملت نیستند.

به گزارش خبرنگار سرای نور، علی شادمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر نور با اشاره به حضور باشکوه مردم شهرستان نور در راهپیمایی اظهارکرد: این حضور پیام بزرگ و سترگ برای سردمداران آمریکایی جنایتکار در دنیا دارد که ملت ایران هر زمان احساس کند باید با حضورش پای انقلاب وکشور بایستد، پرشورتر و با هیجان بیشتربه صحنه می‌آید.

وی گفت : ملت ایران در چهار دهه با توجه به مشکلاتی که دشمنان این انقلاب پیش روی کشور می‌گذارند همچنان به برکت خون شهدا، منویات امام(ره) و رهبری مقام معظم رهبری پویاتر، بالنده‌تر از هر زمان در صحنه حضور دارد.

 

فرماندار نور تصریح کرد: با نگاه به چهار دهه به برکت این انقلاب برای ملت به واسطه عظمت شهدا و خون جگر خوردن‌های ملت پی می‌بریم و نسل جوان بداند اگر چه در فراز و نشیب مشکلات قرار می‌گیرم اما که در جنگ با کمبود امکانات، صبر و استقامت پیشه کردیم تا ذره‌ای از خاک ما از کشور جدا نشود در حالی که در دوران سلسله حکومت‌ها بخش‌های عظیمی از ایران از زمان فتحعلی شاه تا محمدرضاشاه از ایران جدا شد.

این مسئول افزود: این ملت در ۸ سال جنگ تحمیلی خوش درخشید و امروز ایران اسلامی آن کشوری نیست که در جنگ نیاز به گلوله و سلاح سبک داشت بلکه امروز موشک‌های نقطه زن ایران سبب می‌شود دنیا در برابر این ملت ادای احترام کند و نقطه‌ای که داعش در سوریه در آن لانه کرده بود به واسطه موشک‌هایی که به دست دانشمندان این ملت ساخته شد نشانه گرفته و داعش را از پا درآورد.

شادمان اظهارکرد: ایران را در صدر قدرت‌های بین المللی است و دنیا باید با عظمت و قدرت این ملت تن در دهد.

وی با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا افزود: دولتمردان آمریکا با جنایت، مکر و خباثت خود فشارهای زیادی بر مردم ایران تحمیل کردند و امروز شعار مرگ بر آمریکا در ایران پر احساس‌تر بود و دنیا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اتحاد ملت برای حفظ نظام بود.

فرماندار نور خاطرنشان کرد: در این ۴۰ سال توطئه‌های زیادی توسط دشمنان بر علیه ایران انجام شد و مردم ما سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

این مسئول با اشاره به جنگ اقتصادی در تحریم‌ها یادآورشد: امروز انسجام بین المللی آمریکا و اروپا به هم ریخت و آمریکا تنها شده و این ملت که با کمبود امکانات در جنگ تحمیلی در برابر تمام قدرت دنیا ایستاد، در جنگ اقتصادی نیز با توجه به تمام سختی‌ها ایستادگی می‌کند و آن گونه درسی به دنیا می‌دهد که مدل‌های غربی رنگ ببازد.

شادمان با اشاره به اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرستان نور اضافه کرد: با همدلی و وفاق در شهرستان پروژه‌هایی که بیش از ۱۵ سال راکد مانده بود به اتمام رسید و فاز اول کمربندی نیز به پایان رسید و ادامه کمربندی ۱۸۰۰ متر باقی مانده که ۵۰ میلیارد و ۳۷۷ میلیون اعتبار دولتی با شرایط سخت اقتصادی دریافت شد، ورزشگاه شهرستان نیز پس از چندین سال راکدماندن به زودی افتتاح می‌شود و مسیر نور، چمستان، آمل با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی در ادامه پروژه‌های شهرستان به پل در مسیر کمربندی، وارد کردن آب دوچاه پلمپ شده به مدار آبرسانی شهرستان و اعتبار ۶ میلیارد آبرسانی از کمربندی به رویان اشاره کرد.

فرماندار نور با اشاره به عزت مردم و خدمتگزاری مسئولان تأکید کرد: خدمتگزاری شبانه روزی به ملت ایران از وظایف مسئولان است و این ملت با مشکلات اقتصادی به واسطه تحریم در تنگنای شدید است که اگر مسئولان شبانه روز در خدمت ملت باشند، پاسخگوی بلند مرتبگی و شأن بالای ملت نیستند و مردم با حضور خود در صححنه قوت قلبی برای خدمتگزاران خود هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو