زمان انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ -

افتتاح پل سلیاکتی بخش مرکزی شهرستان نور

نائب رئیس شورای اسلامی سلیاکتی گفت:خدمتگزاری برای یاری رساندن و رفع مشکلات همشهریان و ارتقای جاده نور به چمستان و پل سلیاکتی و آسفالت كشي برای حفظ جان مردم و امنيت جاده از دغدغه اصلي مديران جهادی شهرستان است.

پل روستای سلیاکتی بخش مرکزی شهرستان نور با حضور نظری مدیر کل راه و شهرسازی، اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، شادمان فرماندار شهرستان نور، ذوالفقاری بخشدار مرکزی شهرستان نور، اهالی خونگرم و دهیار و شورای اسلامی روستای سلیاکتی افتتاح شد.

 

دکتر نورالله‌زاده کجوری نائب رئیس شورای اسلامی سلیاکتی در مراسم افتتاح پل سلیاکتی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: خدمت به خلق خدا عبادت است و توسعه پیشرفت،خدمت به مردم در اين برهه از زمان با توجه به فرمايشات رهبركبير فقط با مديران جهادی و شجاع و كار و تلاش مضاعف بدست می‌آید.

 

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های جديد و بهره ‌برداری پروژه‌های نيمه تمام، افزود: دكتر اسماعيلی با مديريت، درايت و تعامل،پیگیر پروژه‌ ورزشگاه شهيدناطق نوري،احداث بيمارستان،پیچ بری گلندرود، كمربندي رويان،١٢كيلومتر برق رسانی، انتقال آب رويان، كمربندی وفيبرنوري بلده و…شد و مهمترين پروژه که پل سلياكتي بود به اتمام و بهره‌برداری رسید.

 

نائب رئیس شورای اسلامی سلیاکتی با اشاره به زحمات و تلاش علی شادمان در اتمام این پل، تصریح کرد: در رأس این پروژه‌ فرماندار جهادی نور، موتور محرکه قدرتمند شهرستان که با قدرت به سوی پیشرفت شهرستان حرکت می‌کند و نظارت وحضور مستمر ذوالفقاری بخشدار مرکزی بود که این پل به عنوان یکی از شاهرگ‌های جاده نور چمستان به سرانجام رسید.

این مسئول با اشاره به جایگاه خطیر و تکلیف مهم نمايندگان مجلس كه وكيل مردم در رصد رفع مشكلات و رعایت عدالت و منطق درجلب رضايت مردم اظهارکرد: تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی از اولویت‌های کارفرمانداری است که فرماندار نور یکی از مدیران شايسته وتوانمندی است که بر اساس حس مسئولیت و دغدغه مندی نسبت به فضای جامعه خود در جهت توسعه شهرستان گام بر می دارد و با مدیریت فرماندار جهادی این پروژه عمرانی پس از چندین سال تکمیل و افتتاح شد.

 

کجوری با اشاره به این که خدمتگزاری برای یاری رساندن و رفع مشکلات همشهریان و ارتقای جاده نور به چمستان و پل سلیاکتی و آسفالت كشي برای حفظ جان مردم وامنيت جاده از دغدغه اصلي مديران جهادی شهرستان است، یادآورشد: كار جهادی لبيك به فرمايشات رهبر كبير انقلاب و تداعی مديريت جهادی درجنگ تحميلي براي نسل‌های امروزاست و امروز كشورعزیزمان به مديران لايق وجهادی نيازمند است تا دربحران‌های اقتصادي  پیروز و سربلند باشد.

 

وی گفت: توسعه روزافزون شهرستان تنها با همدلی و همکاری بیشتر مردم و مسئولان امکان پذیر است و اهرم آن تعامل سازنده ارگان‌هاست.

 

این مسئول با اشاره به معضل پل سلیاکتی تصریح کرد: استاندارد نبودن عرض جاده‌ای سبب شد تعدادی از اهالی منطقه دچار حادثه جاده‌ای و ترافيكي شدند که با تلاش و پیگیری به سرانجام رسید و مدیریت جهادی و رفع مشکلات مردم بذر امید در دل مردم را تبدیل به جوانه می‌کند که برای تبدیل به درخت توسعه لازم است همه مسئولان شهرستان اهتمام جدی داشته تا درخت توسعه در شهرستان به بار بنشیند.

 

کجوری در پایان از زحمات مسئولان و افرادی که در نهادهای عمرانی، فرهنگی و مدیریتی  برای سرافرازی شهرستان فعاليت صادقانه دارند، قدر دانی کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ خرداد, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو