زمان انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ -

فرماندار شهرستان نور:

ایجاد نارضایتی و نا امیدی خیانت است/تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و قاطع

ی شادمان در جلسه شورای اداری شهرستان نور، اظهار کرد: ما بهترین مردم را داریم، اگر به ما رجوع می‌کنند با عنوان ارباب رجوع هستند و ما خدمتگزار آنان هستیم، نکند این امر جابه جا شود و ما ارباب تلقی شویم.

 

به گزارش نعمت‌الله مومنی خبرنگار سرای نور، فرماندار شهرستان نور، گفت: ایجاد نارضایتی و نا امیدی خیانت است، باید امید را در جامعه افزایش دهیم.

علی  شادمان در جلسه شورای اداری شهرستان نور، اظهار کرد: ما بهترین مردم را داریم، اگر به ما رجوع می‌کنند با عنوان ارباب رجوع هستند و ما خدمتگزار آنان هستیم، نکند این امر جابه جا شود و ما ارباب تلقی شویم.

وی با توجه به نشر برخی مطالب در فضای مجازی در آستانه انتخابات، افزود: خداوند ستارالعیوب است ما چگونه به گذشته دیگران می‌تازیم، فردی که امروز خیر است و به خانه خدا هم مشرف شده نباید بتازیم، این لجن پراکنی است و اگر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شهرستان این موضوع را پیگیری و برخورد نکنند، از مسوولان امنیتی استان بهره خواهم گرفت زیرا حفظ آبروی هر مسلمان واجب است.

فرماندار شهرستان نور، تصریح کرد: اگر کسانی می‌خواهند ضعف خود را با این حرکات پوشش دهند مراقب باشند نتیجه نمی‌گیرند ما همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و قاطع داریم و با هر گونه سوء استفاده و عدم رعایت قانون برخورد جدی خواهم کرد.

این مسوول با بیان اینکه، مسوولان ادارات و نهادها بر اساس قانون حق ندارند امکانات اداری را در اختیار کاندیدایی قرار دهند، تاکید کرد: همه باید قانون را رعایت کنند، با فشارها تسلیم خواسته‌های نابجا نمی‌شوم، اصل و وظیفه ذاتی ما تلاش برای افزایش مشارکت مردم است، ایجاد نارضایتی و نا امیدی خیانت است، باید امید را در جامعه افزایش دهیم.

شادمان با گرامیداشت ۹ دی از مردم و مسوولان دعوت کرد تا در مراسمی که به همین مناسبت، ساعت ۱۰  روز دوشنبه نهم دی ماه در مسجد جامع شهر نور برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

 

وی در پایان با توجه به درخواست مکرر امام جمعه، رئیس منابع طبیعی را موظف کرد پیگیر معرفی زمین مناسب برای احداث حوزه علمیه شود و آن را دستور اداری عنوان کرد

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز در این جلسه، اظهار کرد: تنها با کاهش ۱۰ درصدی مصرف به ویژه در ادارات می‌توانیم در زمان پیک مصرف از مشکلات عبور کنیم.

کیوان فرح‌زاد، با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده در تابستان گذشته، افزود: در شهرستان نور چهار دستگاه« شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، سپاه و دادگستری در زمینه مدیریت مصرف، الگوی مصرف را رعایت کردند که با اهدا لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

*ضرورت ترویج الگوی مصرف

وی با اشاره به مصرف ۴۰ مگاواتی ادارات در غرب مازندران، خاطر نشان کرد: مدیریت مصرف و جو هوا موجب شد تا تابستان ۹۸  بدون مشکلات پشت سر گذاشتیم و بررسی‌ها نشان داد که با مدیریت مصرف و کاهش ۱۰ درصدی ادارات دولتی می‌توانیم در فصل گرم سال و اوج مصرف با کمترین مشکل روبه رو شویم.

این مسول از اقداماتی زیر ساختی در حوزه برق خبر داد و افزود: برنامه احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و پست ۲۳۰ کیلو وات در محمودآباد که در حال اجرا است از جمله آن است اما نیروگاه نوشهر به توجه به پیشرفته بودن به دلیل فشار بالا با مشکلاتی مواجه می‌شود لذا ترویج الگوی مصرف ضروری است و ادارات باید الگوی دیگران باشند.

فرح‌زاد از اجرای نصب برچسب انرژی در غرب مازندران در نور به عنوان پایلوت خبر داد و گفت: در گزنا سرا به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای کاشت تیر طولانی شد و امسال با انجام مناقصات کار انجام و تکمیل می‌شود.

 

*۹ دی روز میثاق امت با ولایت

امام جمعه شهر نور در این جلسه با اشاره به ایام در پیش رو، اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است ، مردم با بصیرت و بینش باطنی پای انقلاب ایستادند و فتنه را خاموش کردند، این نشان از عالم بودن ملت ما به آموزه‌های الهی است.

حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی افزود: وظیفه مسوولان خدمتگزاری به این مردم است و پاداشی بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد.

وی گفت: انتخابات یک موهبت الهی و نمایش دموکراسی است که از سوی خداوند به ما هدیه شده و مردم خود بر سرنوشت خود حاکم هستند بنابراین کاندیداها با تخریب دیگران خود را ثابت نکنند، مسوولان هم بی‌طرف باشند و مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند.

*خسارات اطلاعات نادرست جبران شدنی نیست

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی امروز برخلاف روال همیشه از بیان عملکرد و انتظارات خودداری، اظهارکرد: هرکس در بین کاندیداها بتواند اقبال و آرای مردم را به دست آورد، نماینده مردم است، اگر من اعتماد مردم را کسب کردم خدمتگزار مردم در این سنگر و اگر هم کسب نکردم در سنگر معلمی خدمت می‌کنم.

علی اسماعیلی با اشاره به دو فضای حقیقی و مجازی، افزود: در فضای حقیقی انسان سخنان خود را در بین خانواده  و محارم خود می‌گوید اما در فضای مجازی هر حرف و سخنی منتشر شود برای همه قابل دسترسی است، اگر اطلاعات نادرست به دشمن بدهیم بعد چگونه باید جبران کنیم؟وی خاطر نشان کرد: اتهامات بی اساس که امروز به بنده زده می‌شود فردا با همین ابزار به دیگری خواهند زد، ما نباید مسایل را به جاهایی بکشانیم که بعد نتوانیم جمع و جبران کنیم، هر کاندیدای که از سوی مراجع و هیات‌های اجرایی و نظارت تائید شد و مردم او را انتخاب کردند، نماینده مردم است.

 

این مسوول تصریح کرد: مدیران ما اگر در معرض فشار و تهدید و ارعاب قرار گیرند چگونه و با چه انگیزه باید کار و خدمت کنند؟ از دادستان و اطلاعات درخواست می‌کنم به مدیران فضای مجازی که تخریب می‌کنند و اتهام می‌زنند تذکر بدهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه توسعه پایدار بر سه محور انسان، محیط زیست و تکنولوژی و ارتباطات استوار است، گفت: کارهای بسیار خوبی در شهرستان انجام شد، اخیرا هم کلنگ پردیس سینمایی، افتتاح استادیوم را داشتیم و دوشنبه همین هفته مرکز دیالیز شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ دی, ۱۳۹۸

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو