زمان انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

سیل در بلده شهرستان نور/ ۲ نفر جان باختند

فرماندار شهرستان نور از وقوع سیل در روستای سرا سب بلده خبر داد و گفت: این سیل تا کنون علاوه بر خسارات مالی و راه ارتباطی جان 2 نفر را گرفت و 2 نفر هم زخمی شدند.

به گزارش نعمت‌الله مؤمنی خبرنگار سرای نور،علی شادمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره خسارت سیل به این شهرستان اظهار کرد: سیل شب گذشته که از روستای سراسب این بخش شروع شد در مسیر به روستاهای رزن، بردون، کمرود، یاسل و… نیز خسارت زد.

 وی افزود: سیلاب چند نقطه از محور اصلی را تخریب کرد و شدت سیل و ریزش جاده و همچنین مه‌آلود بودن سبب شد تا یک خودروی زانتیا که با چهار سرنشین در مسیر روستای رزن در حرکت بود منحرف و بر اثر آن دو جوان به نام‌های ابراهیم مهدوی اهل روستای کرسی بلده و هادی بابایی اهل روستای کام بلده که هر دو متاهل و حدود ۳۰ سال سن داشتند متاسفانه جان خود را از دست بدهند.

فرماندار شهرستان نور اضافه کرد: دو سرنشین دیگر که هنوز هویت آنان مشخص نشد به دلیل جراحات زیاد به بیمارستان امام رضا(ع) آمل منتقل شدند.

این مسؤول از ادامه سیل و خسارات به اهالی، آبگرفتگی منازل و دامداری‌ها خبر داد و بیان کرد: سیل موجب قطع برق روستاهای سیل زده شد که با توجه به رینگ کردن شبکه برق بلده در سال گذشته در کمترین زمان ممکن برق همه روستاها وصل و فعلا در سه روستای یاسل، کلیک و سراسب مشکل آب شرب وجود دارد که ماموران آبفار مشغول بازسازی، رفع مشکل و وصل آب شرب سالم هستند.

شادمان که خود در منطقه سیل زده بلده حضور دارد، با بیان اینکه اکنون راه روستای بطاهرکلا مسدود است، گفت: مسؤولان منطقه و نیروهای امدادی و خدماتی در محل حضور دارند و راهداری از مسیر بالا دست دو آب مشغول احداث جاده جایگزین موقتی است.
کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو