زمان انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ -

فعالیت دو کارگاه سپاه ناحیه نور با ظرفیت بسیج سازندگی و پایوران رسمی و وظیفه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نورگفت:دو کارگاه سپاه ناحیه نور با ظرفیت بسیج سازندگی و پایوران رسمی و وظیفه در طول روز فعال است و کمک خیرین به صورت نقدی نیز به مبلغ 100 میلیون ریال جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به اقدامات سپاه ناحیه نور و بسیجیان شهرستان در یازدهمین روز اردیبهشت، اظهارکرد: جلسه کمیسیون عملیات روانی ناحیه توسط فرهنگی در سپاه ناحیه نور و جلسه با حوزه‌ها و کانون‌های اقشاری با موضوع شرکت در رزمایش کمک مؤمنانه در سپاه ناحیه نور برگزار شد.

 

وی گفت: ناحیه و حوزه‌های مقاومت در راستای جمع آوری اقلام و بسته‌های معیشتی و بهداشتی طرح کمک مؤمنانه تلاش و پیگیری کردند و حوزه‌های مقاومت تابعه سپاه ناحیه نور یکهزار ۸۵۰ عدد ماسک و ۵۵۰ عدد محلول ضدعفونی کننده تهیه و بین مردم توزیع کردند.

سرهنگ سید نعمت اسدی با اشاره به برگزاری جلسات با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در راستای جمع آوری کمک مؤمنانه توسط حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه نور تصریح کرد: انعکاس خبری و رسانه‌ای رزمایش کمک مؤمنانه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط فرهنگی ناحیه انجام شد.

 

این مسئول بااشاره به مستندسازی برنامه‌های رزمایش کمک مؤمنانه توسط فرهنگی ناحیه افزود: بروزرسانی تابلوهای تبلیغاتی ناحیه نور با موضوع رزمایش مؤمنانه توسط فرهنگی ناحیه اقدام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به عملکرد این ناحیه در سیزدهم اردیبهشت اظهارکرد: تهیه ۲هزار و ۲۰۰ عدد ماسک و توزیع بین مردم توسط حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه نور، جمع آوری کمک‌های غیرنقدی، اقلام و کالا از حوزه‌ها، خیرین، حمل و نگه داری آن در انبار ناحیه برای بسته بندی معیشتی و بهداشتی، تهیه ۵۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح و بسته های بهداشتی و توزیع بین مردم توسط سپاه ناحیه نور انجام شد.

وی گفت: جلسه با اعضای شورای فرماندهی در راستای تقویت رزمایش کمک مؤمنانه و جلسه با اعضای شورای فرهنگی در سپاه ناحیه نور برگزار شد.

این مسئول با اشاره به تهیه ۸۳۰ بسته معیشی توسط سپاه ناحیه نور یادآورشد: دو کارگاه سپاه ناحیه نور با ظرفیت بسیج سازندگی و پایوران رسمی و وظیفه در طول روز فعال است و کمک خیرین به صورت نقدی نیز به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اردیبهشت, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو