زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد

اهدای ۲۷۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: مرحله سوم ررزمایش مؤمنانه 2 هزار و 700 بسته معیشتی و بهداشتی، برنج، گوشت و مرغ به خانواده‌های نیازمند و آسیب پذیر از شیوع ویروس کرونا اهدا شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار ما با تبریک عید سعید فطر و حماسه آزاد سازی خرمشهراظهارکرد: مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه با همت خیرین و اعضای ستاد رزمایش شهرستان نور، امام جمعه نور، فرماندار شهرستان، بخشدارمرکزی، دهیاران، شوراهای اسلامی، فرمانده پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها و … در سوم خرداد برگزار شد.

وی گفت: در این رزمایش ۲هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی، برنج، گوشت و مرغ به خانواده‌های آسیب پذیر از شیوع ویروس کرونا و نیازمند اهدا شد.

اسدی تصریح کرد: سپاه ناحیه نور در دوران شیوع ویروس کرونا با همت خیرین، بسیجیان، ستاد مبارزه با ویروس کرونا، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، با تولید مواد ضدعفونی، ماسک و گان و کمک رسانی در قسمت‌های مختلف، ضدعفونی خیابان‌ها، معابر، مکان‌های عمومی و منازل در شهر و روستا، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و اجرای رزمایش در کنار مردم ولایتمدار شهرستان نور بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به رزمایش‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب پذیر از شیوع ویروس کرونا افزود: در رزمایش ایثار ۲ هزار ۸۸۲ بسته، مرحله اول رزمایش مؤمنانه ۲ هزار و ۲۰۰ بسته و مرحله دوم رزمایش ۲هزار و ۳۰۰ بسته اهدا شد و در مرحله سوم رزمایش مؤمنانه ۲هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در حال توزیع است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ خرداد, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو