زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ -

اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در دبیرستان دخترانه علامه حلی شهرستان نور

در رزمایش کمک مؤمنانه 100 بسته حمایتی برای دانش آموزان ابتدایی کم بضاعت شهرستان تهیه و بین خانواده‌های این دانش آموزان مدارس ابتدایی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور، رزمایش همدلی و مواسات و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان به فرمان مقام معظم رهبری و با هدف کمک به خانواده‌های آسیب پذیر از شیوع بیماری کرونا در مدارس شهرستان نور با حضور دیوسالار مدیر آموزش و پرورش نور،مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه نور، فرمانده حوزه بسیج دانش ‌آموزی شهرستان، معاونین، کارشناسان اداری و مدیران مدارس در دبیرستان دخترانه علامه حلی اجرا شد

آیت دیوسالار در این رزمایش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مؤمنانه اظهارکرد: شیوع ویروس کرونا سلامت جامعه را به خطر انداخت و به برخی مشاغل آسیب زد و بخشی از مردم از لحاظ معیشتی دچار مشکل شدند.

وی گفت: رزمایش مؤمنانه جلوه‌ای از جامعه مهدوی است که عدل و برادری، همدلی و برابری را تبیین می‌کند و مجموعه مدیریت آموزش و پرورش و فرهنگیان شهرستان نور مانند سایر حوزه‌ها حضوری پر رنگ و مشارکت فعال در خصوص تهیه اقلام سرمایه‌ای و مصرفی مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان شهرستان داشته و کمک شایانی در این زمینه انجام دادند.

مدیر آموزش و پرورش نوریادآورشد: باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در ماه‌های اخیر و تعطیلی اضطراری مدارس جریان آموزش تعطیل نشد، خانه تبدیل به مدرسه دوم شد و معلمان دلسوز و متعهد با وجود همه محدودیت‌ها و تنگناها با سلاح تدبیر و ایثار در صحنه‌ها حضور یافته و به جریان آموزش حیات دوباره بخشیدند.

وی با اشاره به حدود ۱۴ هزار دانش آموز در شهرستان  تصریح کرد: در سال‌های گذشته طرح‌هایی در راستای کمک به دانش آموزان کم بضاعت و  بی بضاعت اجرا شد که در دو سال گذشته حدود ۵هزار بسته لوازم التحریر در اختیار این دانش آموزان قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش نور در خصوص رزمایش مؤمنانه اظهارکرد: این رزمایش با مشارکت سپاه ناحیه نور و پیگیری عباس رنجبر مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه نور و مصطفی بحرینی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش با محوریت شورای بانوان خیر و دبیری این شورا خانم آذری مدیر دبیرستان دخترانه علامه حلی اجرا شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مرحله اول در این رزمایش ۱۰۰ بسته حمایتی برای دانش آموزان ابتدایی کم بضاعت شهرستان تهیه وبین خانواده‌های این دانش آموزان مدارس ابتدایی توزیع شد.

مدیر دبیرستان دخترانه علامه حلی در گفت و گو با خبرنگار اظهارکرد: در رزمایش کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان کمک‌ها به صورت مدون و با مساعدت فرهنگیان، معلمان مدرسه، اولیا و بانوان خیر بازنشسته بسته‌های معیشتی به خانواده‌های آسیب پذیر و بی بضاعت اهدا می‌شود.

وی گفت: در این مرحله با تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص دانش آموزان کم بضاعت شهرستان بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان توزیع می‌شود.

این مسئول در پایان افزود: امیدواریم این شروعی باشد تا سال‌های آینده با کمک بانک اطلاعات دانش آموزی شهرستان در زمان‌های مختلف بتوانیم در رفع نیاز دانش آموزان کم بضاعت در شهرستان نور اقدام کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ خرداد, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو