زمان انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ -

اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان شهرستان نور

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان نور گفت: کمک جهیزیه آبشار عاطفه‌ها 6 نوعروس شهرستان نور را راهی خانه بخت کرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سیدصنم‌بر حسینی نژاد در گفت وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: مؤسسه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان نور حدود ۴ سال با کادری دلسوز همراه با حسابدار و مددکار ۱۰۰ پرونده را در این مؤسسه تحت پوشش دارد.

 

وی گفت: سه نیروی کار با تعداد مشارکت‌هایی که به صورت شبانه‌روزی با این مؤسسه همکاری دارند به همراه خیرین شهرستان نور به افراد تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهیم.

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌ها شهرستان نور با اشاره به زمان شیوع کرونا افزود: ۲۰۰ سبد کالا، گوشت قربانی،حدود ۲۰۰ پرس غذای آماده در ماه رمضان در سه نوبت در طرح افطار تا سحر بین خانواده‌های آسیب‌پذیر توزیع شد.

این مسئول با اشاره به درمان رایگان افراد تحت پوشش خاطرنشان کرد: بسیاری از پزشکان شهرستان ماهیانه بیماران تحت پوشش ما را ویزیت می‌کنند که دکتر شفیعی متخصص مغز و اعصاب، دکتر علیزاده رئیس درمانگاه حضرت زینب(س)، دکتر شهلا امیری، خانم دکتر پهلوان زاده متخصص چشم، دکتر وحیدی متخصص سونوگرافی و … از پزشکانی هستند که در این امر خیر با ما همکاری می‌کنند.

حسینی نژاد با اشاره به افراد تحت پوشش این مؤسسه تصریح کرد: خانواده‌های بی سرپرست، بچه‌های ایتام، از کار افتاده‌ها، خانواده زندانی‌ها، بیماران صعب العلاج و … که برای تهیه دارو، البسه، مواد خوراکی و … تحت پوشش ما هستند.

وی از اقدامات این مؤسسه به مشاوره و اشتغال‌زایی اشاره کرد وافزود: مهمترین بخش کاری اهدای جهیزیه به افراد تحت پوشش این مؤسسه است که با مشارکت کمیته امداد شهرستان نور برای ۶ نوعروس کمک جهیزیه تهیه و به آن‌ها اهدا کردیم.

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان نور اظهارکرد: براساس لیستی که با مشارکت کمیته امداد امام(ره) شهرستان نور تهیه شد نوعروسان اقلام مورد نیاز خود را انتخاب کردند که کالاها تهیه و اهدا شد.

وی یادآورشد: افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی نیز از افراد تحت پوشش ما هستند و مهمترین خدمات مؤسسه آبشار عاطفه‌ها تهیه جهیزیه برای نو عروسان است.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ تیر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو