زمان انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ -

رتبه برتر کشوری ستاد نماز جمعه شهرستان نور + تصاویر

ستاد نماز جمعه نور با کسب امتیاز کامل در سایت اجا رتبه برتر کشور را بدست آورد

به گزارش خبرنگار سرای نور،پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

لقمان سالاریان با اشاره به عملکرد ستاد نماز جمعه شهرستان نور در سال ۹۸ در گفت‌ و گو با خبرنگار ما اظهارکرد: به فرمایش مقام معظم رهبری نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است که ائمه جمعه فرمانده قرارگاه‌ها محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه می‌تواند نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی باشد از مهمترین موضوعات این ستاد در سال ۹۸ و نیم سال اول سال ۹۹ را جذب جوانان و مخاطب شناسی در نماز جمعه نام برد و افزود: بیشترین تأکید این ستاد در شهرستان نور جوان‌گرایی، مصلی سازی، شناسایی جوانان و واگذاری کلیه امورات به آن‌ها است که در این راستا ۵۰ نفر از جوانان انقلابی و متدین در قسمت برادران و ۶۰ نفر در قسمت خواهران توسط معاونت امور خواهران جذب این نهاد شدند.

 

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان نور از دیگر اقدامات فرهنگی ستاد به برگزاری ۱۵ جلسه هم‌اندیشی و آسیب شناسی با جوانان ستاد، کسب امتیاز کامل و رتبه برتر کشور در بخش روابط عمومی در سایت اجنا در سال ۹۸، اجرای جمعه‌های خدمت با دعوت از پزشکان متخصص و فوق تخصص که طرحی نو در کشور بود و برای حدود سه هزار نفر ویزیت رایگان در هفته انجام ‌شد که این طرح مورد استقبال نمازگزاران و مردم قرار گرفت.

این مسئول عملکرد این ستاد را در بخش فرهنگی تشکیل کمیته فرهنگی در ستاد در قسمت برادران و خواهران از تمام گروه‌ها و مؤسسات و هیئت‌های شهرستان، کلاس تفسیر قرآن، همایش سه ساله حسینی حضرت رقیه(س) در روز شهادت حضرت و اهدای جوایز به شرکت کنندگان نام برد.

 

سالاریان افزود: تعامل و همکاری بین ستاد نماز جمعه و ادارات و دوایر دولتی و غیردولتی شهرستان، اهدای ۲هزار و ۲۰۰ بسته غذایی برای افطار همراه با بسته فرهنگی برای نمازگزاران در عید فطر، نصب تمثال مبارک شهدای مدافع حرم در داخل مصلی، دیوارچینی داخل حیات مصلی و آذین آن به تمثال مبارک حاج قاسم سلیمانی از مهمترین اقدامات فرهنگی ستاد نماز جمعه نور است.

وی اظهارکرد: خریداری و نصب سیستم صوتی پس از حدود ۴۰ سال برای داخل و بیرون مصلی، تهیه ۵۰ عدد صندلی نماز در قسمت خواهران و برادران، تهیه و نصب پرده برای پنجره‌های مصلی، دفتر، ستاد و مهمانسرا از اقدامات مناسب در بخش عمرانی این ستاد که به همت خیرین خریداری شد.

مسئول ستاد نماز جمعه نور تصریح کرد: نصب پارتیشن چرخدار و متحرک به طول ۲۵ متر، رنگ آمیزی داخلی و بیرونی دفتر امام جمعه، ستاد و مهمان سرای ستاد، نصب سردر مصلی الغدیر شهرستان نور، گاز کشی قسمت خواهران و نصب و خرید بخاری در داخل مصلی و آدینه کودک، تهیه سرویس کولرهای مصلی از اقدامات عمرانی این ستاد است.

این مسئول از عملکرد ستاد نماز جمعه نور در بخش عمرانی به خرید دو دستگاه آب سردکن، خرید جارو برقی، خرید صندلی و میز کار، خرید موکت و نصب داخل مصلی و ستاد نماز جمعه اشاره کرد و افزود: اهدای لباس به اعضای ستاد خواهران و برادران برای متحد الشکل کردن اعضا از دیگر اقدامات ستاد نماز جمعه شهرستان نور است.

سالاریان بیان کرد: در ایام کرونا ستاد نماز جمعه شهرستان ۳۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان به خانواده‌های آسیب دیده و نیازمند اهدا کرد که امیدواریم با همکاری و اتحاد همه مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ مرداد, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو