زمان انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ -

تجلی همدلی با آغاز مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه در شهرستان نور

تجلی همدلی با آغاز مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه در شهرستان نور تاریخ انتشارجمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ کد مطلب : ۴۳۳۳۳۰ جلسه هماهنگی رزمایش کمک مؤمنانه در موج دوم کرونا در مصلی الغدیر شهرستان نور برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه هماهنگی رزمایش کمک مؤمنانه در موج دوم کرونا در مصلی الغدیر شهرستان نور برگزارشد.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان نور در حاشیه جلسه هماهنگی رزمایش مؤمنانه در موج دوم کرونا در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: در موج اول کرونا رزمایش مؤمنانه با حمایت مسئولان، همت خیرین و مردم به خوبی اجرا شد.


وی گفت: در این مرحله از کمک مؤمنانه به نام قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نهضت تعاون و احسان آغاز شد و در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد که امیدواریم بتوانیم بهترین رزمایش را در موج دوم کرونا در شهرستان نور به نمایش بگذاریم.

این مسئول گفت: رزمایش مؤمنانه در سه مقطع اجرایی می‌شود که از مردم شریف به ویژه خیرین بزرگوار خواستاریم تا مانند گذشته در این امر خیر و خدا پسندانه به قشر آسیب پذیری از هموطنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند ما را یاری رسانند.

رئیس ستاد کمک مؤمنانه شهرستان نور افزود: این رزمایش مؤمنانه و کمک به قشر آسیب پذیر و نیازمند در حقیقت مصونیت اموال و دارایی‌ها
در سایه انفاق است.

فرماندار نور نیز اظهارکرد: هدف از این جلسه هماهنگی برای کمک مؤمنانه به نیازمندان بود که ابزارها، امکانات و توانمندی‌ها در حوزه‌های مختلف در این راستا هدایت شود تا قشر آسیب پذیر که در رنج و بیماری است در حوزه اقتصادی به حداقل در توان جامعه برسانیم.

علی شادمان در خصوص عزاداری ماه محرم خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان تأکید اصلی دستورالعمل‌ها بر این بود که نهایت ظرفیت فضای مجازی در این راستا استفاده شود و عزاداری در ماه محرم با توجه به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها تصریح کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی در این رزمایش با آماده کردن ذهن جامعه نسبت به اهمیت، حساسیت و نیاز می‌توانند کمک کار خوبی باشند.

این مسئول افزود: رسانه‌ها در موج دوم کرونا در شهرستان نور بسیار فعال و همراه و پشتیبان هستند و به موقع جهت دهی و اطلاع رسانی می‌کنند و بسیار تأثیر گذارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور نیز اظهارکرد: جلسه رزمایش مواسات و همدلی با نظر ولایت فقیه، مقام معظم رهبری با ریاست امام جمعه، معاونت فرماندار و دبیری سپاه شهرستان نور برنامه ریزی شد که امیدواریم بتوانیم در این رزمایش در ۳ مرحله از عید قربان تا غدیر، ایام محرم و ایام آخر ماه سفر با همت مردم، خیرین و مسئولان شهرستان به کمک قشر آسیب پذیر بشتابیم.


سید نعمت اسدی با اشاره به ۱۰هزار و ۴۰۰ بسه حمایتی در رزمایش گذشته برای کمک به قشر آسیب پذیر بیان کرد: این بسته‌های حمایتی با ظرفیت همه ادارات، نهادها، مردم شهرستان به ویژه خیرین تهیه و توزیع شد.

وی افزود: در این دوره از رزمایش نیز امیدواریم با همت خیرین، مردم و مسئولان در هر مرحله بتوانیم حدود ۴هزار بسته حمایتی را در شهرستان تهیه و به نیازمندان اهدا کنیم تا مقداری از درد و آلام مردم را کاهش دهیم.

اسدی در پایان با قدردانی از تمام حمایت‌ها در رزمایش مؤمنانه افزود: از مردم شریف شهرستان نور استدعا داریم که مبالغ خود را به هر نیتی به شماره حساب مجمع خیرین بسیج واریز کنند که ما به عنوان امانتدار مردم با برنامه ریزی بتوانیم بسته‌های حمایتی تهیه و بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ مرداد, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو