زمان انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ -

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۴ پروژه هفته دولت در شهرستان نور+تصاویر

فرماندار شهرستان نور، گفت: در هفته دولت 114 پروژه با اعتبار بیش از 140 میلیارد تومان اعتتبار در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش نعمت الله مؤمنی خبرنگار سرای نور،علی شادمان در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: اکنون با شرایط خاص در تاریخ چهل و دو ساله انقلاب مواجه هستیم، علاوه بر مشکلات تحریم، شیوع بیماری جهان‌گستر کرونا که اقتصادهای بزرگ دنیا و برنامه‌های اساسی قدرتمندان را تحت تاثیر قرار دارد، بر مشکلات کشور افزود.

 

وی افزود: در این شرایط اقتصادی و کرونایی شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های زیادی هستیم که نور امید در دل مردم نشانده و به اینده امیدوار‌تر شدند.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۱۱۴ پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود ، خاطر نشان کرد: ۲ برابر افتتاحی که در هفته دولت انجام می‌شود در فاصله بعد از هفته دولت سال گذشته تا کنون در شهرستان بهره‌برداری شد و منتظر این ایام نماندیم.

این مسئول تصریح کرد: در هفته دولت ۱۰۲ پروژه با اعتبار ۱۱۳ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان  در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، ارتباطات، طرح‌های هادی روستایی و …افتتاح و بهره برداری می‌شود، با این افتتاح یک‌هزار و ۲۲۴ شغل ایجاد می‌شود.

شادمان همچنین از کلنگ‌زنی  ۱۲ پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در شهرستان نور خبر داد و افزود: این ۱۲ پروژه نیز برای ۱۷۵ نفر شغل ایجاد می‌کند.

وی به اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: در حالی که دولت حدود ۷ میلیارد تومان بابت حقوق در حوزه بهداشت و درمان هزینه می‌کند، کسی از خدمات دولت در این بخش محروم نشد و در بحث کرونا شاهد اقدامات مناسبی هستیم که توفیقات خوبی حاصل شد.

فرماندار شهرستان نور در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش بستری بیماران کرونایی در شهرستان نور خبر داد و افزود: علاوه بر توفیقات حاصل شده برای موج احتمالی بعدی آمادگی لازم را داریم و حفظ آمادگی برای مواجهه با موج خطر است، البته در این راه همراهی و هم نوایی مردم بسیار موثر بود که مرهون داده‌های رسانه‌ای اصحاب خبر در شهرستان است.

این مسئول به انزوای جهانی آمریکا در دیپلماسی بین‌الملل اشاره و بیان کرد: اگر چه مردم ما دچار مشکلات و مشقات زیادی شدند اما هر مشکل کامیابی‌هایی را به دنبال دارد که از جمله آن انزوای جهانی آمریکا در نزد رفق و رقبای اوست و این از دستاوردهای مقاومت ملت بزرگ ایران است.

شادمان در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص برخی از پروژه‌ها به ویژه در حوزه شهرداری با تاکید بر لزوم همراهی همه دستگاه‌ها، گفت: در به ثمر نشستن برخی از پروژه‌ها نیازمند اراده جدی و همراهی دستگاه‌ها، مسوولان و شهرداری و شورا هستیم البته پیگیری برای رفع موانع و هماهنگی‌ها انجام می‌گیرد.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو