زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ -

همزمان با هفته دولت:

دکل مخابراتی دشت نور با حضور فرماندار شهرستان نور و مدیران شهرستانی به بهره برداری رسید

مدیر مجتمع تفریحی توریستی دشت نور گفت:این پروژه با هدف تقویت آنتن دهی روستاهای افراسیابکلا، کلین‌خونی،هردرود،کاردگرکلا و آرویج کلا صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،همزمان با هفته دولت دکل مخابراتی دشت نور با حضور فرماندار شهرستان نور و مدیران شهرستانی به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان نور با قدردانی ازسیروس کبیری مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور به علت اهدا زمین دکل مخابراتی دشت نور اظهارکرد: مجموعه تفریحی توریستی دشت نوریکی از برندهای گردشگری کشور در استان مازندران است که نقش تاثیرگذاری در توسعه گردشگری شهرستان و  اشتغالزایی جوانان منطقه دارد.

 

دکتر شادمان افزود: با نصب این دکل مخابراتی مشکلات مردم روستای افراسیابکلا و روستاهای اطرف مرتفع می‌شود.

 

گرجی مدیریت مجموعه تفریحی توریستی دشت نور با بیان اینکه یکی از مهمترین معضلات مردم افراسیابکلا نداشتن آنتن موبایل بود، افزود: در سال ۹۷ که وزیر ارتباطات مهمان این مجتمع بودند با رایزنی‌ها و پیگیری‌ها و با شرط اهدای زمین توسط مجتمع تفریحی توریستی دشت نور موافقت خود را با نصب دکل در این روستا اعلام کردند.

 

مدیر مجتمع تفریحی توریستی دشت نور تصریح کرد: یکی از اولویت‌های این مجموعه رفاه و آسایش گردشگران و مردم است وزمینی که برای نصب دکل مخابراتی اهدا شد امروز شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها و افتتاح آن هستیم.

 

وی گفت: این پروژه با هدف تقویت آنتن دهی روستاهای افراسیابکلا، کلین خونی،هردرود،کاردگرکلا و آرویج کلا صورت گرفته است که جا دارد از دکتر شادمان فرماندارشهرستان نور و یزدی‌نژاد رئیس اداره مخابرات شهرستان که همکاری های لازم را با این مجموعه دارند و از مهندس سیروس کبیری مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور که با اهدای زمین برای دکل مخابراتی گامی تاثیرگذار در توسعه و زیرساخت‌های گردشگری شهرستان برداشتند و مشکلات چندین روستای شهرستان هموار شد،قدردانی کردند.

 

در ادامه یزدی نژاد رئیس اداره مخابرات شهرستان نور اظهارکرد: پروژه دکل مخابراتی دشت نور سایت موبایل نسل ۴ همراه اول است که هم دشت نور و هم روستاهای افراسیابکلا،کلین خونی،هردرود،بخشی از کاردگرکلا و آروییج کلا از این پروژه برخوردار خواهند شد.

 

وی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان نصب و راه اندازی شده است که نتیجه پیگیری‌های ویژه دکتر شادمان و همکاری‌های خیلی خوب مهندس کبیری مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور و گرجی مدیریت این مجموعه است که جا دارد تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو