زمان انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ -

برخورداری ۳۵۰ خانوار روستای کمربن از نعمت آب آشامیدنی

با افتتاح پروژه آبرسانی در روستای کمربن 350 خانوار با جمعیت یکهزار و 100 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

به گزارش نعمت‌الله مومنی‌خبرنگار سرای نور،در هفته دولت با حضور فرماندار و مسوولان شهرستانی واصحاب رسانه، اعضای شورا و دهیار پروژه آبرسانی در روستای زیبای کمربن از توابع بخش بلده به بهره برداری رسید و اهالی این روستا پس از سال‌ها از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

 

این پروژه به همت شورای اسلامی و دهیاری و همراهی و حمایت همه جانبه اهالی بی ریای روستای کمربن اجرا شد.

رئیس شورای اسلامی روستای کمربن با اشاره به هزینه ۹۰۰ میلیون تومانی در اجرای این پروژه اظهار کرد: برای آبرسانی بهداشتی به منازل اهالی ۲ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.

 

تورانی افزود: ۲ مخزن ۱۵۰ متر مکعبی نیز با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان تعبیه و ۶۰۰ متر خط انتقال برای هدایت آب اجرا شد.

وی گفت: با اجرای این پروژه ۳۵۰ خانوار با جمعیت یکهزار و ۱۰۰ نفر پس از سال‌ها از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی با کیفیت بسیاربالا برخوردار شدند.

رئیس شورای روستای کمربن در ادامه به برخی مشکلات در این روستا اشاره و ضمن قدردانی از فرماندار و برخی از مسوولان در خدمت رسانی به مردم، خواستار همراهی بیشتر دولت مردان و توجه دیگر مسوولان به امور زیرساختی از جمله برق، مخابرات و… شد.

فرماندار شهرستان نور نیز پس از استماع درخواست‌های رئیس شورای شهر برخی از اقدامات و خدمات انجام شده در روستای نسن را بر شمرد وافزود: در یک سال گذشته در حوزه امنیت، مخابرات، پایداری شبکه برق و … خدمات شایانی صورت گرفت و ادامه دارد.

علی شادمان ارائه خدمات و بهرهبرداری از پروژه‌ها در مناطق کم برخوردار را نشان از توجه دولت به این مناطق ذکر کرد.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو