زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ -

افتتاح پروژه‌های مخابرات بخش چمستان بالغ بر ۸ میلیارد

رئیس مخابرات شهرستان نور بودجه قابل افتتاح در هفته دولت در بخش مرکزی را یازده ونیم میلیارد تومان، بخش چمستان هشت میلیارد و 100 میلیون تومان و بخش بلده را 850 میلیون تومان اعلام کرد.

در دومین روز از هفته دولت پروژه‌های مخابرات در بخش چمستان باحضور فرماندار نور،بخشدارچمستان، رئیس اداره مخابرات شهرستان نور  و مسئولان شهرستان نور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،عهد یزدی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های مخابرات بخش چمستان بالغ بر ۸ میلیارد افتتاح شد.

وی با اشاره به سالن دستگاه در سابق تصریح کرد: سوئیچ قبلی از خدمات بروز پشتیبانی نمی‌کرد که با نصب سوئیچ قدرتمند بخش داخلی آن در این سالن نصب شد که تعدادی از این سوئیچ در مناطق شهر چمستان، بخشی در آهودشت و بخشی دیگر در بنفشه ده نصب شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان نور با اشاره به عملکرد مخابرات در شهرستان نور و جلسه شورا محوری با حضور بخشدار چمستان و فرماندار نور افزود: در منطقه لاویج موبایل نسل چهار راه اندازی شد و در حال ساخت اتاقک‌های آن هستند که برای نصب سیستم اکسس که کمتر از یک ماه دیگر عملیات اجرای آن آغاز و در طی دوماه به اتمام می‌رسد.

این مسئول با اشاره به نصب یک مبدل که پهنای باند واز و وازتنگه را به دو برابر افزایش می‌دهد، اظهارکرد: فیبر آن uso است و سرعت هر تکنولوژی متناسب با آن ارتقا پیدا می‌کند.

‌مهندس یزدی‌نژاد با بیان پروژه‌های کلنگ زنی در هفته دولت یادآورشد: اجرای سایت فاز هشت موبایل نارنجستان در امیرآباد، کاردگرکلا، شهرک امام چمستان، پژوهش هشت نور و جلیکان اجرا شد.

وی بودجه قابل افتتاح در هفته دولت در بخش مرکزی را یازده ونیم میلیارد تومان، بخش چمستان هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و بخش بلده را ۸۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو