زمان انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ -

با همت شهردار و شورای اسلامی شهر رویان

قطار توسعه شهر رویان بر روی ریل‌های سرعت

شهردار رویان گفت:خدماتی که مجموعه مدیریت شهری به شهروندان ارائه می‌کند با همراهی شهروندان ملموس تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پروژه‌های‌عمرانی شهرداری رویان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

با حضور حجت الاسلام‌ والمسلمین حاج آقا احمدی امام جمعه نور، دکتر شادمان فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی پروژه‌های شهرداری رویان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

 

امام جمعه شهرستان نور:

وحدت و همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی رمز موفقیت شهر رویان است

 

حجت‌الاسلام‌احمدی در افتتاح پرو‌ژه‌های شهرداری‌رویان درهفته‌دولت ‌با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و قدردانی از همت و تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان در به سرانجام رساندن پروژه‌های شهر اظهارکرد: با وجود وضعیتی اقتصادی امروز که به تعبیری جنگ اقتصادی است شهرداری و شورای اسلامی با همت و تلاش مشغول خدمت رسانی به مردم رویان هستند.

 

وی گفت: یکی از دلایل موفقیت شهر رویان وحدت و همدلی بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همراهی مردم است.

 

فرماندار شهرستان نور:

پیشبرد امور شهر بر بنای تعامل،وحدت و همدلی استوار است

 

فرماندار نور با گرامیداشت هفته دولت اظهارکرد: من شهادت می‌دهم که با همت شهردار پرتلاش و اعضای شورای اسلامی شهر یک فضای همدلی و وحدت را در شهر ایجاد شد.

 

دکتر شادمان با قدردانی از زحمات و پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان در پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهرداری، وحدت و همدلی را عاملی مهم در راستای پیشبرد امور شهرعنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه پیشبرد امور شهر بر بنای تعامل وحدت و همدلی استواراست،افزود: وضعیت شهر رویان مطلوب است و احساس مسئولیت و پای کار بودن از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یکی دیگر از شاخصه اصلی است که می‌تواند به توسعه و پیشرفت شهر و همچنین بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات شهری کمک کند.

 

فرماندار نور در ادامه بیان کرد: پروژه کانال هدایت آب‌های سطحی یکی از مهمترین پروژه های شهر است که با توجه به حجم بسیار بالای آب و جریان آن در بلوار که سبب ناراحتی شهروندان می‌شد، امروز با افتتاح این پروژه شهروندان دیگر شاهد جریان آب در این نقطه نخواهند بود.

 

 

:❇️شهردار رویان

خدمات مدیریت شهری با همراهی و مشارکت شهروندان

 

شهردار رویان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری ارائه خدمات مناسب به شهروندان است اظهار کرد:

پروژه‌ای کانال هدایت آب‌های سطحی است درانتهای خیابان شهدا با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان افتتاح شد و منابع اعتبار آن هم بخشی از منابع استانی و بخشی دیگر از منابع داخلی شهرداری است،

وی گفت: مدت اجرای این پروژه دو ماه و هدف از اجرای آن جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی است که از ضلع جنوبی شهر و از سمت کمربندی و تاشکوه بسمت رویان سرازیر می‌شود.

شهردار رویان یادآورشد: این پروژه از ابتدای کمربندی تا نبش آبشار ۲۲ آغاز شد و طی بارندگی که روزهای اخیر کارایی خود را نشان داد و ما به هدفی که در احداث این پروژه داشتیم رسیدیم.

 

جعفرحسین زاده تصریح کرد: از دیگر پروژه های هفته دولت

افتتاح پروژه احداث دیوار بتنی سبزه رود شرقی بطول ۱۲۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و از منابع استانی و داخلی به مدت دو ماه اجرایی شد.

 

شهردار رویان با اشاره به کلنگ‌زنی احداث دیوارحائل افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به مساحت ۳۰۰ متر طول و که بودجه آن از منابع داخلی شهرداری تأمین می‌شود با اشتغالزایی ۵۰ نفر  به مدت ۵ ماه اجرایی خواهد شد.

 

وی در خصوص پروژه کلنگ زنی ساماندهی انهار تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه بالغ بر ۷ میلیارد ریال در نوع و حجم ۵۰۰ متر است که از منابع داخلی شهرداری تأمین اعتبار و به مدت ۳ ماه با پیش‌بینی اشتغالزایی ۲۰ نفر در خیابان مسجد جامع کوچه بابایی ۶ اجرایی خواهد شد.

 

این مسئول بیان کرد: کلنگ زنی پروژه آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به طول ۱۲هزار متر مربع بخشی از منابع استانی و مابقی از منابع داخلی تأمین اعتبار و در سطح شهر رویان به مدت ۳ ماه اجرا خواهد شد.

 

شهردار رویان با اشاره به کلنگ‌زنی فاز اول پروژه پیاده روسازی یادآورشد: فازاول پروژه پیاده‌روسازی با اعتباری مورد نیاز بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به طول۲هزارمترمربع و با پیش بینی اشتغالزایی ۳۰ نفر در مدت سه ماه در خیابان شهدا اجرا خواهد شد.

 

حسین‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: خدماتی که مجموعه مدیریت شهری به شهروندان ارائه می‌کند با همراهی شهروندان ملموس تر می‌شود و این مهم بسیار ارزنده است که در هر محدوده و منطقه از شهر افرادی باشند که به یاری شهرداری بپیوندند و در پیشبرد اهداف  این مجموعه یاری رسان ما باشند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو