زمان انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ -

با حضور فرماندارشهرستان نور:

رابط شهرستان و اعضای کمیته‌های تخصصی منطقه ۵ خانه مطبوعات در شهرستان نور معرفی شدند+تصاویر

با حضور رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران رابط خانه مطبوعات شهرستان نور و اعضای کمیته‌های تخصصی منطقه 5 خانه مطبوعات در شهرستان نور معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

به گزارش نعمت الله مومنی خبرنگار سرای نور،ساسان شیخی در آئین معارفه رابط خانه مطبوعات در این شهرستان و همچنین اعضای کمیته‌های تخصصی منطقه ۵ این خانه که با حضور فرماندار و رئیس ارشاد شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزاری شد، اظهار کرد: پس از برگزاری هشتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران، تلاش بر این بود تا دوره‌ای متفاوت‌تر از گذشته رقم زده و خدمات کمی و کیفی را افزایش دهیم.

وی افزود: در راستای حمایت بیشتر از اصحاب رسانه به ویژه در مسایل حقوقی با موافقت ریاست دادگستری مازندران، مجوز شورای حل اختلاف رسانه را گرفتیم و امورات خانه مطبوعات را به پنج منطقه تقسیم کردیم.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران، در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بر اساس ضوابط هر ساله رابطین خانه مطبوعات در شهرستان‌ها در فرایندی معرفی می‌شوند که در این فرایند با توجه به عملکرد برخی از رابطان تغییر و برخی نیز ابقاء می‌شوند

شیخی از پیگیری و هماهنگی برای پرداخت تسهیلات به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات مازندران خبر داد و افزود: با توجه به سهمیه اعلامی در تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با سود ۲ و نیم درصد، در مرحله اول قرعه‌کشی انجام و اسامی ارسال شد و قرار است در چند مرحله به دیگر اعضا نیز با همین روش این تسهیلات اعطا شود.

وی ادامه داد: پیگیر پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد و ۱۰ میلیونی با سود ۱۰ درصد هستیم که به محض حصول نتیجه چگونگی دریافت آن به اعضای خانه اعلام می‌شود.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران با قدردانی از فرماندار شهرستان نور به دلیل برگزاری و حضور در این جلسه، گفت: فرماندار شهرستان نور رسانه‌ای و با رسانه و فضای کار رسانه کاملا آشنا هستند به همین دلیل نیز حامی جدی اصحاب رسانه محسوب می‌شوند.

*شان خبرنگاران حفظ شود

فرماندار شهرستان نور نیز در ادامه با بیان اینکه کار خبرنگار سخت اما ارزشمند است، اظهار کرد: کسی حق ندارد شان همکاران رسانه‌ای را نادیده بگیرد، باید منزلت و جایگاه خبرنگاران حفظ شود.

 

علی شادمان افزود: اصحاب رسانه نزد من برابر هستند و خود نیز باید حافظ شان و جایگاه خود باشند و از رسانه به عنوان ابزاری برای منافع شخصی بهره نگیرند.

وی با اشاره به افزایش کمی اصحاب رسانه در شهرستان، گفت: آموزش اصل مهمی است که باید برای افزایش کیفی کار رسانه‌ای به آن توجه جدی شود و این وظیفه خانه مطبوعات و نمایندگان آن در شهرستان است.

در پایان نیز بهناز دمیرچی برای چندمین سال متوالی به عنوان رابط خانه مطبوعات مازندران در شهرستان نور معارفه و حکم خود را از دست فرماندار دریافت کرد.

سپس اعضای کمیته‌های تخصصی منطقه پنج خانه مطبوعات نیز به شرح زیر ضمن معارفه احکام خود را دریافت کردند.

حسین بهرام نیا، نبی‌الله توکلی و مرتضی محسنی  اعضای کمیته هماهنگی ادارات

نعمت الله مومنی  عضو کمیته ساماندهی

سیدحسین حسینی  عضوکمیته هماهنگی با شورای حل اختلاف

سیده سعیده حسینی عضو کمیته آموزش

رکسانا یحیی‌پورعضو کمیته بانوان

امین قجر عضو کمیته اقتصادی

شاهین قجر عضوکمیته روابط عمومی

جعفر ذکایی عضو کمیته پیشکسوتان

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ شهریور, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو