زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ -

تشکر بیش از ۱۰ هزار پرستار از مواضع رهبر انقلاب در مورد واکسن کرونا و حوزه سلامت

بیش از 10 هزار پرستار با امضای پویش «سپاس رهبرم» حمایت خود را از مواضع حکیمانه، مقتدرانه و افتخارآفرین رهبر انقلاب در مورد واکسن کرونا و نیز مسائل زیربنایی حوزه مراقبت‌های پرستاری و سلامت اعلام کردند.

گزارش خبرنگار سرای نور،در متن این پویش آمده است: «ما پرستاران نه تنها از مواضع اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه واکسن کرونا و نیز مسائل اساسی حوزه پرستاری و زیربناهای عظیم نظام سلامت حمایت می‌کنیم بلکه خود را مجری، مدافع و عامل به فرامین و منویات رهبر عزیزمان می‌دانیم و می‌دانیم که واکسن به طور عام عامل پیشگیری است اما واکسن داخلی کرونا در این شرایط عامل «افتخار و اقتدار ملی و عامل تضمین سلامت آحاد ملت و به ویژه نیروی انسانی درنظام سلامت» است.

 

مواضع حکیمانه؛ دلسوزی و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب
به دانشمندان تولید واکسن؛ سلامت تضمین شده آحاد مردم و توجه و تاکید ایشان به رسیدگی تخصصی به تعداد و شرایط سرمایه انسانی در حوزه مراقبت‌های پرستاری؛ عامل اصلی پیشران، پیش برنده و «موتور محرکه قدرت ما می‌توانیم» است.
بنابراین با تمام وجود به معظم‌له و مواضع حکیمانه ایشان افتخار و حمایت می‌کنیم و به خود و آحاد ملت عزیز ایران برای داشتن چنین رهبر دلسوز، زمان‌شناس و مقتدری تبریک می‌گوییم.
همان‌طور که بارها گفته‌ایم، ما پرستاران و امضاءکنندگان این پویش در خط مقدم مبارزه با کرونا هم به عنوان خاکریز دفاع از سلامت مردم و هم به عنوان مجاهدین لبه جلویی میدان نبرد؛ محافظت از حیات و سلامت مردم را با تمام وجود به گونه‌ای به عهده می‌گیریم تا همکاران عزیزمان در حوزه ساخت واکسن داخلی به موفقیت کامل و تضمین شده برسند و نیز مسئولان حوزه تامین واکسن از سایر کشورها به مطمئن‌ترین و بهترین آنها دست یابند.
بی‌شک برای ما که یک سال است در جبهه مبارزه با کرونا جان خویشتن را سر دست گرفته‌ایم، ورود واکسن به کشور را با هدف تکمیل شدن پروژه‌های تحقیقاتی بیگانگان؛ ننگی تاریخی می‌دانیم و از همه مسئولان می‌خواهیم جان یکایک مردم عزیز را مثل جان خود و اعضای خانواده خود بدانند و تا به بهترین محصولات دست نیافته‌اند، اجازه ورود ندهند.
همچنین از آنجا که در فصل بودجه هستیم، از مجلس انقلابی و محترم انتظار می‌رود برای ‌یکایک مواضع حکیمانه، مقتدرانه و افتخارآفرین رهبر معظم انقلاب
تا آنجا که نیاز به پشتوانه محکم، بودجه و امکانات اجرایی دارد، از هیچ کمکی فروگذار نکرده و برای هر کدام از منویات معظم‌له اعتبارات لازم را در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی کنند و دولت محترم نیز در اجرای آنها لحظه‌ای تردید و تعلل به خود راه ندهد، تا به فضل و رحمت الهی با رسیدن به حاصل دستاوردهای داخلی میهن اسلامی‌مان چشم‌مان فقط به فکر، مغز و سرپنجه افتخارآفرین و عملکرد جوان ایرانی باشد، نه به خارج از مرزها. »/بلاغ
کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو