زمان انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ -

بهره برداری از آسفالت و جاده بین مزارع روستای تاشکوه علیا

با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، دکترشادمان فرماندارشهرستان نور، مهندس درخشنده معاون عمرانی فرماندار، مهندس ذوالفقاری بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای تاشکوه علیا، اصحاب رسانه و تعدادی از اهالی از آسفالت و جاده بین مزارع این روستا بهره برداری شد

 

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،رئیس شورای اسلامی روستای تاشکوه علیا در این مراسم اظهار کرد: ۷۵۰ متر از راه روستایی دسترسی به اراضی کشاورزی مردم منطقه با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان از محل درآمدهای دهیاری و اهالی آسفالت شد.

 

 

زعفر سالاریان افزود: این مسیر به آب بندان و مزارع کشاورزی منطقه منتهی می‌شود که برای تسهیل دسترسی کشاورزان به زمین‌هایشان یک و نیم کیلومتر جاده بین مزارع نیز با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان احداث و شن ریزی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تا قبل از این طرح عمرانی یعنی در سالیان گذشته کشاورزان سه روستای منطقه( تاشکوه علیا، تاشکوه وسطی و تاشکوه علیا) برای رفتن به مزارع کشاورزی خود به ناچار می‌بایست با طی یک مسافت طولانی از روستای کاسگر محله با دور زدن از چند محل به زمین کشاورزی خود بروند و قطعا همین مشکل در پایان کار روزانه هم وجود داشت.

رئیس شورای اسلامی روستای تاشکوه علیا، گفت: یکی از محاسن این جاده با ۵۰۰ متر طول در ادامه مسیر، اتصال به کمربندی است که از چند منظر از جمله افزایش ارزش منطقه‌ای و ارزش افزوده قابل توجه است.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور نیز در این مراسم گفت: اعضای شورای این روستا فعال هستند و می‌توانند از آببندان به منظور گردشگری و درآمدزایی پایدار برای روستا و منطقه استفاده کنند.

 

گفتنی است آقایان زعفر سالاریان، رئیس شورا، صابر سالاریان، یوسف سالاریان از اعضای شورای اسلامی و مطلب سالار به عنوان دهیار مشغول خدمت‌رسانی به مردم این روستا هستند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ اسفند, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو