زمان انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ -

آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور گفت: با کمک یک میلیاردی خیران 7 زندانی به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،قنبر قنبری در آئین آزادی ۷ زندانی جرائم نقدی و غیرعمد این شهرستان، اظهار کرد: با کمک یک میلیاردریالی یک خیر این تعداد زندانی از بند زندان رها شده و به آغوش گرم خانواده‌های خود برمی‌گردند.

وی افزود: مردم نوعدوست کشور ما با همه مشکلات و سختی معیشت هرگز از کار خیر دست برنداشتند و همواره در همه صحنه‌هایی که نیاز است کمک می‌کند که از جمله آن کمک مستمر به خانواده‌های زندانیانی است که دچار مشکلات مالی هستند.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور با بیان اینکه در سال جاری تاکنون ۷۳ نفر از بند زندان شهرستان رهایی پیدا کردند، خاطر نشان کرد: ۳۶ زندانی تا امروز آزاد شدند، ۳۰ نفر متهم جزای نقدی و دیه که در حین رسیدگی پرونده متواری بودند با کمک خیران و پرداخت دیون، پرونده آنان مختومه شد و امروز در آستانه عید مبعث نیز ۷ زندانی آزاد شدند.

قنبری با اشاره به اینکه تا کنون ۲۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان هزینه شد، گفت: با احتساب کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان مجموعا بیش از پنج میلیارد ریال خیران کمک کردند.

رئیس دادگستری نور نیز در این مراسم اظهارکرد: گاهی شخصی برای یک سکه مدت‌ها باید در بازداشت و زندانی باشد اگر چه حق طرف مقابل نیز هست اما توان پرداخت وجود ندارد بنابراین خیران به کمک می‌آیند و گره این مشکلات را باز و فرد را به خانواده‌اش برمی‌گردانند.

محمدعلی گلبرارزاده، گفت: خداوند به برخی توان مالی داده است، ما هم باید از وقت خود هزینه کنیم و با هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان و خیران برای آزادی زندانیان تلاش کنیم و کمک حال خانواده‌های آنان باشیم.

فرماندار شهرستان نور نیز در این آئین اظهار کرد: در آستانه سال نو قطعا خانواده‌های زندانیان چشم به راه آنان هستند و این حرکت خداپسند و انسان دوستانه که برگرفته از فطرت پاک انسانی است، نزد خدای متعال پاداش ارزنده‌ای دارد.

علی شادمان افزود: امیدواریم این افراد پس از آزادی با کسب حلال و زندگی سالم و پاک، آسایش و آرامش را برای خانواده خود به ارمغان ببرند.

مدیرعامل انجمن حمایت اززندانیان شهرستان نور نیز در این آئین با قدردانی از خیران و مسئولان برای کمک به آزادی زندانیان، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان هر ساله در آستانه نوروز و بهار طبیعت به منظور کمک به خانواده‌های آسیب پذیر زندانیان، سبدکالا هدیه می‌داد که امسال نیز همزمان با آزادی این ۷ زندانی ۱۰۰ سبد کالا به خانواده‌های نیازمند مددجویان تحویل می‌شود.

کامیارسالاریان، گفت: ارزش هر سبد کالا که امسال توزیع می‌شود مبلغ یک میلیون تومان است که ۵۰۰ هزار تومان کالا و ۵۰۰ هزار تومان نقدی( کارت هدیه) است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اسفند, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو