زمان انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ -

نگران شیوع کرونا بعد از تعطیلات نوروزی هستیم/بهبود وضعیت بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی

فرماندار شهرستان نور گفت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان نور بسیار کم است اما نگران شیوع بیماری بعد از تعطیلات نوروزی هستیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان نور اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران و خطر شیوع بیماری کرونا در شهرستان اصناف و بازاریان پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر بازدید و سرکشی از مجتمع ها و رستوران‌ها افزود : مجتمع‌های  تفریحی توریستی و رستوران‌ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شیوع ویروس در شهرستان کنترل شود.

فرماندار شهرستان نور با آمادگی بسیجیان و شوراها در طرح شهید سلیمانی گفت: بسیجیان و شوراها برای همکاری و کمک رسانی در خصوص قرنطینه بیماران کرونایی اعلام آمادگی کردند.

 

 

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان نور خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان نور کمتر از انگشتان دست است اما نگران شیوع بیماری بعد از تعطیلات نوروزی هستیم.

شادمان یادآور شد: تعدادی از افراد بومی شهرستان نور به کرونا انگلیسی مبتلا شدند که وضعیت بیماران در حال بهبود است و از این عزیزان برای رعایت قرنطینه و پروتکل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری در شهرستان قدردانی می‌کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ فروردین, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو