زمان انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ -

نماینده نور و محمودآباد در مجلس تاکید کرد

لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای افزایش صادرات و اشتغالزایی در کشور

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای افزایش صادرات و اشتغالزایی در کشور تاکید کرد و گفت: آموزش فنی حرفه‌ای مهارت را با صنعت به هم نزدیک و زمینه اشتغالزایی برای جوانان را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،ولی الله فرزانه پس از بازدید از صنایع تبدیلی لبنیات، مرکز آموزش فنی حرفه‌ای شهرستان نور و واحد تولیدی نام‌آوران در شهرک صنعتی چمستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندار شهرستان نور و بخشدار چمستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحد تولیدی نام‌آوران پس از سال‌ها غیرفعال بودن با سرمایه‌گذاری سهامداران شرکت نام‌آوران با تغییردر ساختار و خرید ماشین آلات جدید به بهره برداری رسید.

 

 

وی گفت: صنایع تبدیلی لبنیات با مشکل کمبود شیر مواجهه شده که مصرف روزانه این صنایع تبدیلی ۱۵ تن است که غیر از استان مازندران تأمین می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در خانه ملت با تأکید بر اینکه شهرستان نور استعداد خوبی در دامپروری دارد، تصریح کرد: این مشکل باید بررسی و ارزیابی شود تا با ایجاد زمینه مناسب برای دامپروری در شهرستان مشکلات صنایع تبدیلی لبنیات نیز رفع شود.
این مسئول با اشاره به بازدید از مرکز آموزش فنی حرفه‌ای شهرستان نور در چمستان خاطرنشان کرد: آموزش فنی حرفه‌ای مهارت را با صنعت به هم نزدیک و زمینه اشتغالزایی برای جوانان را فراهم کرد.

فرزانه با بیان اینکه این کار هدفمند است خاطرنشان کرد: جوانان با آموزش و مهارت آموزی در این مرکز می‌توانند در واحدهای صنعتی مشغول به کار شوند.

وی افزود: این مرکز آموزشی نیز با مشکلاتی همراه است که مشکلات استانی و شهرستانی همراه با فرماندار و دستگاه مربوطه بررسی و رفع می‌شود و مشکلات ملی را در سطح ملی پیگیری می‌کنیم.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور نیز اظهارکرد: تولیدی که ۹سال در شهرک صنعتی چمستان متوقف شد با سرمایه‌گذاری سهامداران شرکت تولیدی و بازرگانی نام‌آوران با تغییر ساختار و خرید و نصب دستگاه‌‌ها و ماشین ‌آلات به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله با راه‌اندازی دو خط تولید ۳۰نفر مشغول به کار شدند، افزود: تا پایان سال دو خط دیگری تولید این شرکت با ۲۰۰ نیروی کار به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول افزود: شهرک صنعتی شهرستان نور پویایی خاصی به خود گرفته و یکی از چهره‌های خوب آن چرخه تولید است که قدرت صادرات به کشورهای آسیای میانه و دوردست را دارد و بخشی از مواد اولیه آن در استان مازندران تهیه می شود.

شادمان تأکیدکرد: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار این است که در شرایطی که دشمن سرسختانه تحریم اقتصادی را آغاز کرد اما تولیدکنندگان ما باروحیه بالا و قدرت، جدیدترین شرایط تولید را فراهم می‌کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ شهریور, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو