زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ -

فرماندار شهرستان نور اعلام کرد

افتتاح کارخانه کمپوست شهرستان نور در اواخر مهرماه

فرماندار شهرستان نور با اشاره به افتتاح کارخانه کمپوست در این شهرستان در اواخر مهرماه گفت: برنامه ریزی لازم برای تأمین آب و برق کارخانه و افزایش سرعت کار انجام شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص جلسه مدیریت پسماند در سایت زباله الیمالات اظهار کرد: این جلسه با هدف بررسی پروژه احداث کارخانه کمپوست و کنترل شیرابه زمین زباله برگزار شد.

 

وی گفت: در این جلسه آخرین وضعیت و اقدامات کارخانه کمپوست ارزیابی شد و همزمان با بتن ریزی سالن پردازش و مش‌کاری، بتن ریزی حوضچه شماره ۲ آغاز شد.

فرماندار نور خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت انتقال سه دستگاه سرند دوار خط پردازش( برای تفکیک زباله و آماده ‌سازی کود)، زمانبندی کردن برای نصب و عملیاتی ‌شدن بر اساس زمان مشخص ارزیابی شد.

این مسئول با اشاره به افتتاح کارخانه کمپوست در شهرستان نور در اواخر مهرماه افزود: برنامه ریزی لازم برای تأمین آب و برق کارخانه و افزایش سرعت کار انجام شد.

شادمان با اشاره به بازدید از پروژه انتقال خون با حضور مسئولان کشوری انتقال خون و خیرنیک اندیش اظهارکرد: با توجه به برنامه زمان‌بندی ۱۰۰ روز کاری که این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد تجهیزات لازم ظرف مدت یک هفته از سوی سازمان انتقال خون کشور برای ساختمان جدید انتقال خون شهرستان فراهم می‌شود.

 

وی با اشاره به بازدید واحدهای تولید شهرک صنعتی و واحد تولید پنبه طبی تصریح کرد: این واحد تولیدی با ۷۰ نیروی کار در سه شیفت مشغول تولید است.

فرماندار نور افزود: این واحد تولیدی برای توسعه کار در فاز جدید و جذب نیروی کار در تلاش است.

این مسئول یادآور شد: این واحد تولیدی مشکلاتی را در تسریع صدور مجوز، برق و… در حوزه اجرایی مطرح کردند که بررسی و پیگیری می‌شود.

شادمان گفت: در شهرک صنعتی چمستان از شرکت زغال سنگ بازدید و مشکلات آن  بررسی شد.

 

وی در خصوص گلخانه دارکلا چمستان تصریح کرد: سند  گلخانه هشت هکتاری دارکلا از سوی منابع طبیعی صادر و در اختیار شهرک گلخانه‌ها قرارگرفت.

 

فرماندار نور اظهار کرد: مشکلات آب، برق، گاز و وام گلخانه پیگیری و رفع شد و مقدمات لازم برای صادرات گل از گلخانه دارکلا فراهم شد.

این مسئول تأکید ‌کرد: تلاش‌های چند ماه گذشته در صدور سند و تسهیلات که به برخی واحد‌های داده شد می‌توان گفت این گلخانه یکی از مراکز مهم تولید و پرورش گل در شهرستان نور است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه قدرت صادرات محصول خود را به خارج از کشور دارد، افزود: در این راستا به زودی اقدامات لازم برای هموار کردن مسیر صادرات انجام می‌شود تا گلخانه دارکلا جایگاه واقعی خود را در صادرات پیدا کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو