زمان انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ -

میز خدمت در شهر ایزدشهر

فرماندار نورگفت:ملاقات عمومی با مردم در مساجد شهرها و بخش‌های مختلف شهرستان سبب ایجاد سهولت در پاسخگویی و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،میز خدمت در شهرتوریستی ایزدشهر با حضور فرماندار شهرستان نور، امام جمعه شهر ایزدشهر، شهردار و شورای اسلامی شهر ایزدشهر، مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

 

 

علی شادمان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص میز خدمت در ایزدشهر اظهارکرد: مردم سرمایه‌های اجتماعی و پشتوانه و همراه نظام و انقلاب هستند و وظیفه مسئولان خدمتگزاری به مردم است.

 

وی گفت: ملاقات عمومی با مردم در مساجد شهرها و بخش‌های مختلف شهرستان سبب ایجاد سهولت در پاسخگویی و افزایش رضایتمندی  ارباب رجوع است.

 

فرماندار نور خاطرنشان کرد: مردم در میز خدمت ایزدشهر مسائل و مشکلات مختلف در حوزه حریم گاز، شبکه آب، مخابرات و… مطرح کردند که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بررسی شد.

 

این مسئول افزود: مردم خواستار شبانه روزی کردن درمانگاه شهر ایزدشهر هستند که نیاز به مجوز وزارتخانه دارد و با توجه به اینکه در گذشته ما این تقاضا را مطرح کردیم، به دلیل کمبود نیرو پذیرفته نشد اما  بار دیگر این موضوع  را پیگیری می‌کنیم.

 

رضا رستمی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص میز خدمت در ایزدشهر اظهار‌کرد: فلسفه وجودی نظام اداری خدمتگزاری به مردم است و دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان در هر شهر و بخشی از شهرستان سبب ارتقای رضایت مردم می‌شود.

 

 

وی تصریح کرد: حضور تمام مدیران شهرستان در یک ملاقات عمومی برای رفع مشکلات مردم سبب سهولت در امر خدمتگزاری به ارباب رجوع  می‌باشد.

 

سرپرست شهرداری ایزدشهر با اشاره به میز خدمت با حضور فرماندار شهرستان نور و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: مسئله طرح تفصیلی و پروژه‌های عمرانی شهرداری ایزدشهر در میز خدمت از طرف مردم بیان شد که در حد توان و امکان پاسخگویی آن بودیم و برخی مشکلاتی که نیاز به پیگیری بیشتری داشت با هماهنگی‌های لازم با حضور در دفتر شهرداری همراه با گروه‌های عمرانی و مهندسین نقشه برداری، فنی و ساختمانی به صورت کارشناسی بررسی و رفع می‌شود.

 

این مسئول در پایان افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و امیدواریم با همدلی و حضور در میان مردم در رفع مشکلات و خدمت‌رسانی پاسخگوی خوبی باشیم.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مهر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو