زمان انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ -

میز خدمت در رویان

فرماندار شهرستان نور گفت: هدف از تشکیل میز خدمت در مسجد جامع رویان حضور مسئولان شهرستان در یک زمان و مکان برای رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه برای کاهش مراجعات حضوری، سهولت در پاسخگویی، کاهش بروکراسی اداری و در نهایت افزایش رضایتمندی ارباب رجوع است.

میز خدمت در شهر تاریخی رویان با حضور فرماندار شهرستان نور، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مسجد جامع رویان برگزار شد .

 

 

علی شادمان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص میز خدمت در شهر رویان اظهارکرد: همه مسئولان در تمام مراتب خادمان مردم هستند و تلاش برای ارائه  خدمت رسانی به مردم و ارتقای کمی و کیفی آن از مهم‌ترین مزیت‌های دایر کردن میز خدمت است.

 

فرماندار شهرستان نور با قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان تأکید کرد: هدف از تشکیل میز خدمت در مسجد جامع رویان حضور مسئولان شهرستان در یک زمان و مکان برای رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه برای کاهش مراجعات حضوری، سهولت در پاسخگویی، کاهش بروکراسی اداری و در نهایت افزایش رضایتمندی ارباب رجوع است.

 

جعفر حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: فلسفه میز خدمت پاسخگویی مسئولان به مشکلات مردم است.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات و رضایتمندی مردم از مسئولان یک ارزش و افتخار است که برای تحقق این مهم باید تمامی تلاش و اقدامات لازم صورت گیرد.

شهردار رویان خاطرنشان‌کرد: ارائه خدمات مطلوب به بهترین و راحت ترین شیوه ممکن به شهروندان و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین اهداف تشکیل میز خدمت است.

 

سالاریان رئیس شورای اسلامی شهر رویان در این گفت‌و‌گو‌ افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمتگزاری برای مردم سبب افتخار و از وظایف همه مسئولان است

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ مهر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو